کد خبر: ۶۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر به تازگی ادعا کرده است که به نخستین پیام‌رسان در جهان تبدیل خواهد شد که گروه‌های آن میزبان یک میلیون نفر کاربر هستند.
کانال‌های تلگرامی به وایبر می‌آیند؟
اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر به تازگی ادعا کرده است که به نخستین پیام‌رسان در جهان تبدیل خواهد شد که گروه‌های آن میزبان یک میلیون نفر کاربر هستند.

وایبر که یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود، حالا به تازگی به نظر می‌رسد که می‌خواهد با افزایش ظرفیت گروه‌های خود به کاربران خود این اطمینان را بدهد که می‌توانند درصورت نیاز گروه‌های بزرگ‌تری برای خود و دوستان خود ایجاد کنند به گونه‌ای که بنا به ادعای وایبر، این گروه‌ها میزبان تا سقف یک میلیون نفر کاربر نیز خواهند بود و همین امر بدون شک موجب خواهد شد افراد درصورت نیاز به ایجاد و برقراری گروه‌های بزرگ، به سمت و سوی این اپلیکیشن پیام‌رسان روی بیاورند.

این گروه‌ها که ظاهرا Community نام خواهند داشت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ساخت و راه‌اندازی گروه‌های بزرگ، به اطلاع‌رسانی و انجام فعالیت‌های موردنظر خود بپردازند. این گروه‌های بزرگ می‌تواند حول محور موضوعاتی همچون توریسم و گردشگری، ورزش و بازی نیز باشد و جوامع فعال در حوزه‌های مذکور را به یکدیگر معرفی کرده و رابط خوبی برای ارتباط برقرار کردن آن‌ها باشد.  

به گفته کارشناسان، این Community ها شباهت زیادی به کانال‌های تلگرامی دارند زیرا درصورتی که ادمین (سازنده) آن بخواهد، می‌تواند آن را به‌صورت عمومی ( Public) و یا خصوصی ( Private) ایجاد و راه‌اندازی کند. در صورتی که گروه مذکور عمومی باشد، همه کاربران با کلیک برروی لینک آن قادر خواهند بود وارد آن شده و به آن بپیوندند. اما اگر گروه مورد نظر خصوصی باشد، تنها درصورتی که لینک آن توسط ادمین برای کاربران فرستاده شود، قابلیت عضو شدن خواهد داشت.

این گروه‌ها همچنین همانند کانال‌های تلگرامی، قابلیت سنجاق و پررنگ کردن (Pinned messages) یک پیام اصلی و محوری را برای کل گروه دارد تا با ورود هر کاربر جدید، با مشاهده و خواندن پیام مربوطه از قوانین و شرایط حاکم در گروه آگاه و مطلع شود.

بر اساس گزارش وب‌سایت phoneraena ، این قابلیت جدید  برروی تمامی دستگاه‌های اندرویدی و iOS از هم اکنون از طریق فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور و اپ استور اپل قابل دسترسی ، نصب و استفاده خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار