کد خبر: ۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
محسن پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سفر به تبریز، ضمن بازدید از اداره کل بیمه ایران استان آذربایجان شرقی با همکاران و نمایندگان حاضر در ساختمان مرکزی شعب استان دیدار و گفتگو کرد.
بازدید مدیرعامل بیمه ایران از اداره کل بیمه ایران آذربایجان شرقیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، آقای پورکیانی در این بازدید با اشاره به آمار عملکرد خوب بیمه ایران در استان آذربایجان شرقی و کنترل نقطه سربه‌سر، از تلاش همکاران که برای ارتقاء شرکت تلاش می کنند قدردانی و تشکر کرد و گفت: بیمه ایران هم‌اکنون روزانه ۳۳ میلیارد تومان خسارت به هم‌وطنانمان پرداخت می‌کند و این آمار به‌خوبی نشان‌دهنده توانمندی شرکت در اقتصاد کشور است.
مدیرعامل بیمه ایران افزود: وضع شرکت سهامی بیمه ایران بسیار مطلوب است و به لطف خدا و همت و تعصب همکاران و نمایندگان عزیز اقبال و استقبال مردم نسبت به بیمه ایران بیشتر شده و ان‌شاءالله این روند بهتر خواهد شد.
مدیرعامل بیمه ایران در سفر یکروزه به تبریز همچنین دربیست و چهارمین همایش توسعه صادرات غیرنفتی کشور حضور یافت. در همایش توسعه صادرات غیرنفتی کشور، از آقای پورکیانی به سبب حمایت‌ها و تلاش‌های مجموعه بیمه ایران در ارائه پوشش‌های کامل و کارآمد بیمه‌ای به صنعت‌گران و تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور و پرداخت به موقع خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: