کد خبر: ۶۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
حسين مهري رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته بسيج پيامي صادر كرد.
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  بانك صنعت و معدن در اين پيام آمده است:
بسيج شجره طيبه اي است كه در نخستين سال هاي استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و براي صيانت از تماميت ارضي كشورمان به دست بنيانگذار كبير انقلاب ، امام خميني (ره) نشانده شد و طي چند دهه چنان برباليد كه چشم همگان را به خويش خيره ساخت.
اين فرزند شايسته انقلاب با بهره گيري از ذخائر فرهنگي و معنوي و روحيه ايستادگي توانست در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان اين آب و خاك بايستد و طمع خام آنها را در اشغال ميهن اسلامي و از ميان بردن آرمان ها و دستاوردهاي انقلاب نقش برآب كند.
اين شور انقلابي و مقدس در فرايند تكامل خود و در پيوند با تجربه هاي علمي و فني توانست پس از پايان آن دوران ، عرصه فعاليت خود را گسترش داده و ثمراتي ماندگار و به مراتب فراتر به بارآورد كه نه تنها اين نسل بلكه نسل هاي آينده نيز از آن برخوردار خواهند شد.
بايد بدانيم كه بسيجي بودن يك صفت است ، صفتي كه از ايمان ، ايثار و پايبندي به ارزش ها در مسير تلاش براي سربلندي اين كشور حكايت مي كند ، در واقع هر ايراني يك بسيجي است و ميتواند در عرصه هاي فرهنگي ، اجتماعي ، اقتصادي و صنعتي براي توسعه پايدار ميهن اسلامي تلاش كند.
از اين رواست كه همكاران ما در بانك صنعت و معدن در شرايطي كه اقتصاد كشور با چالش روبرو شده و اعمال تحريم هاي ظالمانه نياز به عزمي استوار را بيش از پيش پديدار ساخته است با روحيه اي بسيجي تمام توش و توان خويش را به كار گرفته اند تا با تامين مالي طرح هاي صنعتي و بسط توسعه پايدار اقتصادي به مردم اين سرزمين كمك كنند تا از عرصه اين آزمون تاريخي سربلند بيرون آمده و برگي ديگر به كتاب استقامت و سرافرازي ايران اسلامي بيفزايند.
اينجانب ضمن تبريك هفته بسيج به ملت بزرگ ايران ، بسيجيان سرفراز و همكاران سختكوشم آينده اي هرچه تابناك تر را براي كشورمان آرزومندم.
نام:
ایمیل:
* نظر: