کد خبر: ۶۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
مديرعامل سايپايدک:
مديرعامل سايپايدک ضمن تبریک ولادت پیامبر رحمت و مهرباني (هفته وحدت) و تقارن آن با هفته بسيج، گفت: حضرت محمد (ص) رحمه للعاملین است و چشم امید ما در روز قیامت به کرامت و رحمت ایشان است.
بايد اقتصاد مقاومتي را تبديل به فرهنگ سازماني کنیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانیوز، بهزاد پناهي با بيان اين مطلب افزود: اين هفته يادآور دلاور مرداني است كه در دفاع از ميهن اسلامي افتخار آفريدند و با ايمان، شجاعت و بصيرت از كيان اسلامي صيانت مي كنند.

وي افزود: تمامي موفقيت ها و پيشرفت هاي كشور مرهون بسيجياني است كه با همه وجود در خدمت نظام اسلامي هستند و اكنون نيز با تمام توان خود در راستاي اقتصاد مقاومتي براي دفاع و پيشرفت كشور از هيچ كوششي دريغ نمي كنند، لذا بايد سعي كنيم تا اين رويكرد جديد اقتصادي يعني اقتصاد مقاومتي را تبديل به فرهنگ سازماني کنیم.

وي ادامه داد: امروز بسيج ديگر تنها يك نيروي نظامي نيست بلكه با توانمندي و تعهدي كه دارد در اجراي طرح هاي بزرگ صنعتي در سطح كشور نقش آفرين شده و در صحنه هاي علمي، فني و آموزشي هم با حضور فعال خود در مسير رشد و پيشرفت جامعه تلاش مي كند.

مديرعامل سايپايدک به تاثير تحريم‌ها  بر واردات قطعات يدكي اشاره كرد و گفت: با وجود مشكلات عديده ناشي از تحريم‌هاي يك‌جانبه در حوزه مبادلات بانكي بين‌المللي، حمل و نقل و ساير حلقه‌هاي زنجيره تامين خارجي، تلاش مي کنيم با  پيش‌بيني‌هاي لازم و با به كارگيري توان كارشناسي و ارائه راهكارهاي خلاقانه، عمده تهديدهاي اين مسير را به فرصت تبديل کرده و از توان توليدکنندگان داخلي نیز استفاده کنيم.
برچسب ها: سایپا ، اقتصاد ، نقش آفرين
نام:
ایمیل:
* نظر: