کد خبر: ۶۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارگران ساختمانی که اعتبار کارت مهارت فنی آنان به اتمام می رسد، پس از تمدید اعتبار کارت خود در سازمان فنی و حرفه ای به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند.
کارگران ساختمانی برای تمدید اعتبار کارت مهارت فنی اقدام کنندبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بهروز کریمی اظهار داشت: یکی از مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه و یا ادامه بیمه پردازی کارگران ساختمانی ، ارائه کارت مهارت فنی وحرفه ایِ دارای اعتبار است؛ بنابراین اگر اعتبار این کارت به پایان برسد و بیمه شده جهت تمدید آن اقدامی نکند امکان ادامه بیمه پردازی وی وجود نخواهد داشت.
کریمی ادامه داد: برای اینکه اختلالی در بیمه کارگران ساختمانی، ارائه حمایتها و خدمات به آنان و خانواده ایشان پیش نیاید، اداره کل نامنویسی و حسابهای انفرادی 2 ماه قبل از اتمام اعتبار کارت مهارت پیامکی برای بیمه شدگان موصوف ارسال می کند تا کارگران عزیز بتوانند در مهلت مقرر به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه کرده و کارت خود را تمدید اعتبار کنند.
وی با بیان اینکه کارت های مهارت فنی معمولا دارای اعتبار 3 ساله هستند، گفت: کارگران ساختمانی پس از تمدید اعتبار کارت مهارت به شعب تأمین اجتماعی مراجعه می کنند و تداوم اشتغال آنان در کار ساختمانی بررسی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: