کد خبر: ۶۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
مديرعامل شرکت نفت ايرانول اعلام کرد:
مديرعامل شرکت نفت ايرانول در آستانه شانزدهمين سال تاسيس اين شرکت از رکوردشکني ايرانول در فروش و افزايش سهم بازار روغن موتور خبر داد.
رکورد شکني ايرانول در فروش روغن موتور
مديرعامل شرکت نفت ايرانول در آستانه شانزدهمين سال تاسيس اين شرکت از رکوردشکني ايرانول در فروش و افزايش سهم بازار روغن موتور خبر داد.
عيسي اسحاقي در جلسه شوراي مديران اين شرکت و در آستانه شانزدهمين سال تاسيس شرکت نفت ايرانول(11 آذر) گفت: خوشبختانه ايرانول روند رشد و توسعه خوبي دارد و اکنون در 5 سال مديريت در اين شرکت رکورد توليد، فروش، صادرات ، سود و افزايش سهم بازار روغن موتور را از اول تاسيس ايرانول تاکنون شکسته ايم.
وي افزود: فروش روغن‌هاي موتوري و صنعتي ايرانول از 110 ميليون ليتر سال 94 به حدود 160 ميليون ليتر در سال گذشته رسيده است و باعث شده خام فروشي بيس اويل (روغن پايه) از 140 هزار تن سال 94 به حدود 20 هزار تن در هشت ماهه امسال کاهش يابد که اين امر موجب شده سهم بازار روغن موتور ايرانول براساس گزارش‌هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت از 19 درصد سال 93 به حدود 27 درصد در پايان سال 96 و حدود 30 درصد در سال جاري افزايش يابد.
وي تصريح کرد: ايرانول تاکنون حدود 40 درصد افزايش فروش روغن موتور نسبت به سال گذشته داشته است و در کل فروش شرکت نسبت به سال گذشته با رشد 65 درصدي مواجه و تا 10 آذر فروش مبلغي ايرانول نيز از ميزان سالهاي گذشته بيشتر بوده است .
اسحاقي تاکيد کرد: به منظور تحقق استراتژي شرکت و با هدف خدمت به مردم در سالجاري افزايش فروش روغن موتور را در دستور کار قرار داديم و با افزايش 40 درصدي فروش روغن موتور سود شرکت در شش ماهه نخست سالجاري با حدود 65 درصد رشد نسبت به سال گذشته مواجه بوده است. وي گفت: همه کارها در شرکت نفت ايرانول براساس استراتژي تدوين شده 1404 پيش مي‌رود و با اجراي اين استراتژي بايد در سال 1400 به شرکتي پيشرو در داخل تبديل شويم و در سال 1404 خام فروشي را به حداقل برسانيم.
وي تصريح کرد: در سالجاري چهار محصول جديد با بالاترين سطح کيفي روز دنيا به بازار عرضه کرديم که استقبال خوبي شد و عرضه محصولات جديد براساس استراتژي شرکت در دستور کار قرار دارد.
اسحاقي افزود: توليد روغن دريايي و روغن مشترک ايرانول و پتروناس نيز از کارهاي مهمي‌بود که خوشبختانه به بازار عرضه کرديم و مورد استقبال قرار گرفت.
مديرعامل شرکت نفت ايرانول گفت: براساس استراتژي تدوين شده 10 پروژه مهم شرکت از سال 95 تا 1400 بايد اجرا شود که از اين تعداد پروژه‌هاي پايانه صادراتي ايرانول با ظرفيت 25 هزار تن در بندر ماهشهر ، راه اندازي برج خنک کننده پالايشگاه آبادان، راه اندازي خط ريلي حمل محصولات از تهران به ماهشهر انجام شده است و يوتيليتي پالايشگاه‌هاي تهران و آبادان و فاز يک خط موم‌گيري و فاز دوم توليد اکسترکت سبز و احداث ساختمان مرکزي ايرانول از پروژه‌هايي هستند که تا 1400 به بهره برداري خواهند رسيد و برنامه زمانبندي آنها مشخص شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار