کد خبر: ۶۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
دکتر کاردگر، نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی فرا رسیدن سالگرد تأسیس بیمه دانا و روز بیمه را به سهامداران، مشتریان، شبکه فروش و کارکنان این شرکت تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت 44 سالگی بیمه دانا و روز ملی بیمهمتن پیام بدین شرح است:  
با طلوع آفتاب 13 آذرماه 1397 رسما 44 سال از خدمات اطمینان‌بخش بیمه دانا در صنعت بیمه و حمایت از مردم سربلند کشور عزیزمان می‌گذرد. افتخار چهل و چهار سال خدمت صادقانه با ارائه طرح‌های نوین بیمه‌ای به مردمی که با شکیبایی، سختی‌های روزگاران را پشت سر گذاشته‌اند سعادتی دست‌نیافتنی است. طی سال‌های اخیر اقتصاد کشور با افت و خیزهای زیادی مواجه بوده که صنعت بیمه در این دوران‌ متلاطم همواره در صحنه بوده است. بیمه دانا به عنوان یکی از شرکت‌های تاریخ‌ساز در برهه‌های زمانی مختلف به پشتوانه مشتریان وفادار، شبکه فروش فعال و کارکنان توانمند در شرایطی سخت توانسته است با صلابت نقش خود را در صنعت بیمه و اقتصاد کشور به خوبی ایفا کند.
با ورود به چهل و پنجمین سال فعالیت شرکت معظم بیمه دانا انتظار می‌رود با حفظ شأن و کرامت سرمایه انسانی و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان، ارتقای بهره­‌وری سازمانی، افزایش سطح توانگری مالی شرکت، توجه به مسؤولیت اجتماعی شرکت متبوع، کسب رضایت ذی نفعان (صاحبان سهام، بیمه گذاران و بیمه شدگان)، حسابرسی و کنترل داخلی، نظارت و ارزیابی عملکرد، اهتمام به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، وصول به موقع مطالبات مراتب افتخارآفرینی و ارتقاء جایگاه شرکت را در صنعت بیمه شاهد باشیم.
در این مجال شایسته است که از سرمایه‌های انسانی(کارکنان و شبکه فروش) بیمه دانا که چه بسا طی این سال‌ها مشتریان خوب و وفادار به واسطه حسن خلق، صداقت، صفا و اخلاص این عزیزان ماندگار شده‌اند؛ نیروهای تلاشگر و متعهدی که بیمه دانا را 44 سال با سعی و تلاش خود از موانع و مشکلات عبور داده‌اند و چنان فرزند خود از آن حمایت کرده‌اند، قدردانی کنیم.
13  آذرماه، سالروز تأسیس بیمه دانا و روز بیمه را به حضور اعضای خانواده بزرگ بیمه دانا اعم از سهامداران ارجمند، مشتریان محترم، کارکنان و شبکه فروش گرانقدر و خانواده‌های معزز ایشان صمیمانه تبریک عرض کرده، از درگاه خداوند متعال، برای همگی آن‌ها سلامتی و بهروزی و برای بیمه دانا موفقیت و سربلندی آرزومندم.
ابراهیم کاردگر نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

نام:
ایمیل:
* نظر: