کد خبر: ۶۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
شرایط فروش اقساطی جک s۳ اعلام شد
شرایط فروش نقد و اقساطی کراس اوور جک S۳ را اعلام شد. بر اساس شرایط اعلام شده این خودرو برای فروش نقدی با پیش پرداخت 24 میلیون تومانی عرضه خواهد شد و علاقمندان به خرید اقساطی در ابتدای باید 66 میلیون پرداخت نمایند و مابقی مبلغ خودرو را در ماه های آتی پرداخت نمایند.
آغاز فروش اقساطی جک s3 با تحویل 30 روزه
کرمان موتور به مناسبت ولادت امام حسن عسکری شرایط فروش نقد و اقساطی کراس اوور جک S۳ را اعلام کرد.
براساس اعلام شرکت کرمان موتور فروش نقد و اقساطی کراس اوور جک S3 را با تحویل 30 روزه از فردا آغاز خواهد کرد.
بر اساس شرایط اعلام شده این خودرو  برای فروش نقدی با پیش پرداخت 24 میلیون تومانی عرضه خواهد شد و علاقمندان به خرید اقساطی در ابتدای باید 66 میلیون پرداخت نمایند و مابقی مبلغ خودرو را در ماه های آتی پرداخت نمایند.همچنین قیمت این خودرو بصورت قطعی 161 میلیون تومان خواهد بود.
قابل ذکر ظرفیت این فروش ویژه محدود بوده و از فردا آغاز و تا 19 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
جک S3 از موتور 1600 سی سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 بهره می برد. این کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است. از دیگر تجیهزات این خودرو می توان به ايربگ راننده و سرنشين جلو، كنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سيستم كنترل پايداری ESC، ترمز كمكی هيدورليك HBA، سيستم كنترل ايستايي در سر بالايی HAC، سانروف، آينه های جانبی با تنظيم برقي و گرمكن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، كامپيوتر سفری، تهويه مطبوع اتوماتيك، صندلی چرمی، سيستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و 6 بلندگو اشاره کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار