کد خبر: ۶۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
رونمایی از نسل جدید خودپردازهای فرا هوشمند بانک ملی با نام "BTM" با حضور مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد صورت گرفت.

در این مراسم حمید رضا مختاریان مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد با اشاره به اینکه "BTM" مصداق دقیق پیاده سازی OmniChannel یا کانال فراگیر در صنعت بانکداری است عنوان کرد محصول "BTM" با کلیه ی راه حل ها و کانالهای ارائه خدمت بانک ملی نظیر "بام" و "همراه بام" یکپارچه و منطبق شده است و تجربه کاربری یکپارچه ای در تمامی کانالهای ارتباطی بانک با مشتریان را رقم می زند . حمید رضا مختاریان افزود "BTM" همانند "بام" مبتنی بر ویجت های متنوع خدمات بوده و سرعت ارائه محصول و امکان توسعه روی این نسل از خودپردازها همپای "بام" و سایر کانال های بانک چابک و هوشمند خواهد بود.
در ادامه مهدی بایندور مدیر پروژه ی "BTM" به تشریح ویژگی های محصول پرداخت و مهمترین خصوصیات "BTM" را قابلیت ارایه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب OmniChannel یا کانال فراگیر ،ارایه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجت های مشابه ، ارایه سرویس های نوین بانک در ارتباط با سایر سامانه های بانک ، قابلیت تغییر لحظه ای شبکه پایانه های بانک ملی در سراسر کشور ، ارایه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان ، هوشمند سازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری ، ارایه میانبرهای ویژه برای انجام تراکنش (همانند USSD)، ارایه سرویس های خاص به کاربران با معلولیت جسمی، ارایه Device Controller و مانیتورینگ مرکزی و  ارایه سامانه سوپروایزری دانست و به تست عملیاتی محصول پرداخت.
پس از تست عملیاتی موفق محصول ، محمد رضا حسین زاده مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک ملی ایران عملیاتی شدن این محصول را موجب شعف و رفع خستگی ها خواند و نشاط و خلاقیت و انرژی تیم جوان سداد را ستود . وی با بیان اینکه محصولات از این دست برگ برنده ی بانک ملی ایران هستند خواستار استمرار روند و حرکت پرشتاب و خلاقیت و نوآوری کنونی شرکت سداد شد. مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر ثمرات میدان دادن به نخبگان و جوانان به نمایندگی از هیئت مدیره بانک ملی ایران از به روز بودن ، متفاوت بودن و منحصر بفرد بودن محصول "BTM" که برای اولین بار در ایران در اختیار بانک ملی ایران قرار گرفته، از کلیه دست اندرکاران پروژه در شرکت داده ورزی سداد تشکر و تقدیر نمود.
در ادامه مراسم مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه شرکت سداد تفاوت را به رخ دیگران کشیده است اعلام کرد شرکت سداد سال 97 را با کسب رتبه ی اول در بین شرکت های حوزه ی فناوری اطلاعات پشت سر خواهد گذاشت و محصول "BTM" مبین و نوید بخش این مهم است .
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران استقرار گسترده این محصول در سرتاسر کشور تا پیش از برگزاری"ملی شو" را ضروری دانست و ی با اشاره به اینکه سداد امسال با سداد سالهای گذشته تفاوت محسوس و قابل توجهی دارد مراتب سپاس خود را به همکاران شرکت سداد ابلاغ کرد و افزود در هیچ دوره ای همکاری و همگامی و اعتمادی تا این حد میان سداد و بانک ملی وجود نداشته است و این همدلی منشا آثار بزرگی در عرصه های مختلف خواهد بود.

برچسب ها: سداد ، پروژه ، USSD ، نخبگان
نام:
ایمیل:
* نظر: