کد خبر: ۷۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
برای نخستین‌بار و در سومین نمایشگاه خودروی تهران؛
سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران باحضور گروه خودروسازی سایپا آغاز به‌کار کرد.
سایپا حلقه اتصال قطعه‌سازان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانیوز، در اين نمايشگاه كه باهدف معرفي توانمندي‌ها و راهبردهاي داخلي‌سازي قطعات خودرويي برگزار می‌شود، گروه خودروسازي سايپا با اختصاص فضایی جهت معرفی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی براي نخستين‌بار فضايي را فراهم كرده تا قطعات و محصولات مورد نياز در صنعت خودرو كه به همت متخصصان داخلي طراحي و توليد شده، در معرض نمايش عمومي قرار گيرد.
همچنین قطعه‌سازان فعال در زیرمجموعه گروه سایپا نیز آخرین محصولات خود را که در داخل طراحی و ساخته شده است، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
در این نمایشگاه همچنين قطعات برخوردار از فناوري‌هاي پيشرفته كه نيازمند داخلي‌سازي هستند نيز معرفي شده‌اند تولیدکنندگان ایرانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ساخت این قطعات دارند بتوانند در این حوزه مشارکت کنند.
گروه خودروسازي سايپا در اين نمايشگاه كه در شهر آفتاب برگزار می‌شود، در فضايي به مساحت 3 هزار متر مربع، در قالب شركت‌هاي سايپا، سايپاديزل، زامياد، مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا، مركز امور مشتريان سايپا، سازه‌گستر سايپا، مگاموتور، ايندامين، رينگ سايپا، پلاسكوكار، سايپاآذين، سايپاپرس، فنرسازي زر، سايپايدك، شركت خدمات فني رنا، سايپاشيشه، قالب‌هاي بزرگ صنعتي سايپا و رادياتور ايران دستاوردهاي خود را با رويكرد داخلي‌سازي و استفاده از ظرفيت‌ شركت‌هاي ايراني به نمايش درآورده است.
همچنين براي نخستين‌بار فرايند تكوين محصول از سوي مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.
نمايش خودرو رهام، ساينا برقي، آريو تاكسي، تيبا تاكسي، برليانس تاكسي، كاميون KX480، كاوه، فوتون، ريچ، پادرا، ون زامياد به همراه فرايند بررسي و رسيدگي به شكايات مشتريان توسط مركز امور مشتريان سايپا، از ديگر برنامه‌هاي گروه خودروسازي سايپا در سومين نمايشگاه بين‌المللي خودرو تهران است.
این نمایشگاه تا روز جمعه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: