کد خبر: ۷۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
بیستم دیماه فرصتی است تا بار دیگر به بهانه سالگرد تاسیس شرکت بیمه معلم خدمات کارکنان خدوم این شرکت باسابقه بیمه ای را اجر نهیم چرا که بی تردید بیمه معلم بدون وجود ساختار سازمانی منسجم نمی توانست در عرصه اقتصاد کشور بدرخشد.
پیام رییس هیئت مدیره بیمه معلم در بیست وچهارمین سالگرد تاسیسدر سال ۹۷ بیمه معلم با پذیرش در فرابورس دوران منحصربفردی از فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و تجارب اینجانب در سازمان خصوصی سازی نشان می دهد موفقیت و سودآوری در بازار سرمایه در سایه تدوین برنامه راهبردی منسجم و شناخت دقیق از رقبا میسر می شود.
در این راستا بیمه معلم  بیزینس پلنی را با کمک مدیران و کارکنان متخصص خود تدوین نموده که با اتکا بر  شاخص های مختلف سازمانی به زودی این شرکت بیمه ای را به سودآورترین شرکت بورسی بدل می کند تا ضمن ایجاد اقبال در میان سهامداران ، حفظ حقوق کلیه ذینفعان و بخصوص بیمه گزاران را در پی داشته باشد اما بدون شک این مهم در سایه پایبندی به سند استراتژیک سازمانی و برنامه های مدون به تحقق خواهد پیوست.
بیمه معلم در مسیر شفافیت و ارتقا در صحنه اقتصاد کشور اصلاح ساختار سازمانی را نیز در دستور کار قرار داده زیرا تجارب سالها حضور در اقتصاد کشور بیانگر آن است که یک بنگاه اقتصادی همچون موجود زنده ای نیازمند اصلاح و بازنگری است تا بتواند چابک تر در صنعت بیمه نقش ایفا کند.
امید که شرکت بیمه معلم با اتکا به منابع انسانی متخصص و حرفه ای گری بتواند سهم خود را در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا کند.
دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه
بیستم دی ماه 1397 خورشیدی

نام:
ایمیل:
* نظر: