کد خبر: ۷۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
آئین مراسم افتتاحیه نمایشگاه جهیزیه ایرانی ، به عنوان راهبرد اقتصادی ازدواج آسان با حضور دکتر حسن پور دبیر قرارگاه حمایت از کالای ایرانی و جمعی از مدیران حوزه صنعت در مجموعه چهل سرای نمایشگاه مصلی تهران برگزار شد.
نمایشگاه جهیزیه ایرانی راهبرد اقتصادی ازدواج آسان استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین؛ محمد جعفربیگی مدیر اجرایی نمایشگاه جهیزیه ایرانی با اعلام خبر فوق افزود : در راستای منویات مقام معظم رهبری ، با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان ، حمایت از کالای ایرانی و جهاد اقتصادی در مقابله با نیرنگ های دشمنان ایران اسلامی تصمیم به برپایی این نمایشگاه گرفتیم و به لطف خداوند متعال با استقبال پرشور جوانان مواجه هستیم.  
وی افزود: یکی از راهکار های اقتصادی برای کمک به ازدواج آسان ، عرضه مستقیم اجناس و لوازم زندگی برای جوانان و مخاطبین است که در این راستا ، بیش از 100 شرکت تولیدی و خدماتی با محصولات ایرانی و قیمت بسیار مناسب در این نمایشگاه، به عرضه تولیدات و خدمات خود می پردازند.
در ادامه این مراسم دکتر حسن پور دبیر قرارگاه حمایت از کالای ایرانی ضمن دعوت از مردم برای بازدید و حضور در این نمایشگاه گفت: بحث تسهیل در ازدواج آسان و همچنین ترویج امر ازدواج ، از مواردی است که توسط قرارگاه حمایت از کالای ایرانی در این نمایشگاه انجام می شود.  
لازم به ذکر است نمایشگاه جهیزیه ایرانی از 17 لغایت 21 دی ماه از ساعت 11 الی 21 در مصلی تهران برپا می باشد.
در حاشیه نمایشگاه مجید طلیمی مدیر رسانه و روابط عمومی دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: هموطنان عزیز در این مدت می توانند با خرید از غرفه های این نمایشگاه از تخفیفات ویژه 20 تا 30 درصدی بهره مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: