کد خبر: ۷۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
جهانبخش مدیر امور شعب به همراه موسوی مدیر بازرسی در سفری سه روزه به استان کرمان و هرمزگان از شعب و باجه های تابعه بازدید کردند و در جریان این بازدیدها ضمن دیدار با پرسنل از نزدیک با آنان گفتگو و مشکلات و پیشنهادات آنان را بررسی کردند.
بازدید مدیر امور شعب و مدیر بازرسی از منطقه جنوبشرقبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، این بازدیدها که به صورت شعبه به شعبه برگزار شد، در خصوص رسیدگی به امور مشتریان، ایجاد فضای مطلوب برای مشتریان، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه بخشنامه ها و دستورالعمل های بانکی، وصول مطالبات،بازاریابی مستمر و مستند، توجه به هزینه ها و کاهش آن، نظافت محیط شعبه، صدور انواع ضمانت نامه ها و تاکید بر منابع ارزی مطالبی عنوان گردید.
در بخشی دیگر از این بازدیدها جلساتی با حضور تمامی کارکنان استان کرمان و هرمزگان به صورت مجزا برگزار گردید. در ابتدای این جلسات محمدی مدیر شعب منطقه جنوبشرق ضمن خوشامدگویی به ارائه گزارش هایی در خصوص عملکرد شعب منطقه پرداخت.
در ادامه این جلسات جهانبخش با ابراز خرسندی از دیدار همکاران تلاش در جهت ارائه و معرفی خدمات بانکداری مدرن به مشتریان را از اهم وظایف عنوان کرد و گفت: بانک حکمت ایرانیان جلب رضایت مشتریان را به عنوان ضروری ترین عامل موثر خود در تبلیغات و برند سازی می داند و به همین منظور از کلیه همکاران خواست تا ضمن تکریم ارباب رجوع و رعایت آراستگی ظاهری شعب و کارکنان با اطلاع از وضعیت منابع شعبه تلاش و برنامه ریزی لازم جهت دست یابی به اهداف تعیین شده در همه زمینه ها را در اولویت های روزانه خود قرار دهند.
مدیر امور شعب در ادامه با ابراز امیدواری از برقراری مراودات و ارتباطات ارزی بانک حکمت ایرانیان اذعان داشت: مسئولان شعبه و همه کارکنان باید تلاش کنند تا با جذب مشتریان ، منابع ارزی و ریالی بانک را افزایش دهند. وی با اشاره به اهداف بانک، خاطر نشان کرد: همکاران می‌توانند با برنامه ریزی مناسب و تلاش منسجم جمعی، در مدت زمان باقیمانده از سال ۹۷ مطالبات معوق را به صورت چشمگیر کاهش دهند.
در بخشی دیگر از این جلسات موسوی مدیر امور بازرسی ضمن تاکید بر کنترل ملاحضات بازرسی خواهان تسریع شعب در پاسخگویی به ملاحضات بازرسی شد و اذعان داشت: شعب ترتیبی اتخاذ کنند تا با رفع نواقص اعلام شده در اوراق ملاحظات بازرسی، حجم گزارش های بازرسی کاهش یابد.
وی در پایان ابراز داشت: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک همواره مورد توجه قرار گیرد.
در پايان کارکنان ضمن بيان سخناني به ارائه نظرات، پيشنهادات و مشكلات موجود در اين زمينه پرداخته و در جهت رفع و بهبود آن بحث و تبادل نظر نمودند.
شایان ذکر است در حاشیه این بازدیدها مدیریت امور شعب و مدیریت بازرسی به همراه مدیرمنطقه جنوبشرق، مسئول حراست و جمعی از همکاران منطقه جهت شرکت در مراسم افتتاحیه بیمه حکمت صبا شعبه مرکزی کرمان شرکت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: