کد خبر: ۷۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
پیرو برگزاری دوره های آموزشی بانکداری اسلامی توسط اداره ی آموزش بانک قوامین در سطح کارکنان شعب استانها، جلسه بررسی عملکرد این دوره از کلاسها با حضور حجت الاسلام یاری رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ناجا، دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین، دکتر نجف پور قائم مقام مدیرعامل، آقای شاکری معاون سرمایه ی انسانی، آقای میرزائی معاون حقوقی ،آقای ورزنده نماینده عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ناجا در بانک قوامین ، آقای دلپسند رئیس اداره منابع انسانی و اساتید حوزه که در برگزاری این کلاسها حضور داشتند برگزار شد.
عملکرد اداره آموزش بانک قوامین در بخش بانکداری اسلامی بررسی شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در این جلسه مدیرعامل بانک قوامین ضمن خیر مقدم به میهمانان به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی بانکداری اسلامی و نیاز بانک به کارکردهای آن اشاره کرد و تاریخچه ای از اقدامات انجام گرفته را برای حاضرین بیان کرد. سپس دکتر نجف پور قائم مقام مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به سرفصل های مورد استفاده، در برگزاری این کلاسها به تعداد ساعات برگزاری کلاسها، تعداد دوره ها، تعداد افراد شرکت کننده و دوره دیده در این کلاسها اشاره کرده و توضیحاتی را پیرامون آن ارائه داد.
سپس توضیح کامل از نحوه برگزاری کلاسها در قالب پاورپوینت ارائه و اساتید حاضر در جلسه توضیحات لازم را ارائه کرده و ضمن تاکید بر کیفیت مطلوب دوره ها تداوم امر آموزش را از جمله نیازهای ضروری کارکنان اعلام کردند.
این گزارش حاکی است حجت الاسلام یاری رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ناجا پس از صحبت ها و گزارشات ارائه شده از تلاش اولیاء بانک در برگزاری این دوره های آموزشی تقدیر کرده و ضمن اشاره به نکاتی در خصوص مطلوبتر شدن امر آموزش و تاکید بر بالا بردن کیفیت این امر و رفع نواقص احتمالی از تداوم این دوره ها اعلام رضایت کردند.
بنابراین گزارش این دوره از کلاسهای آموزش بانکداری اسلامی در هشت پایگاه استانی در سراسر کشور با حضور کارکنان و استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد که با استقبال خوبی از طرف کارکنان و کارشناسان امر مواجه گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: