کد خبر: ۷۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی؛
شرکت شهروند با هدف توجه به وضعیت کودکان دارای معلولیت ذهنی و جسمی آسایشگاه خیریه آسمان، برنامه های شاد و متنوعی را برای کودکان این آسایشگاه برگزار کرد.
بازدید جمعی از مدیران شرکت شهروند از آسایشگاه خیریه آسمانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در راستای تحقق و توسعه مسئولیت های اجتماعی، شرکت شهروند درصدد است علاوه بر توجه نسبت به این قشر آسیب پذیر از جامعه، فرصتی را فراهم کند تا ضمن بالا بردن روحیه و توانمند سازی کودکان بتواند برای ایجاد نشاط و سرزندگی در این کودکان گام موثری بردارد.
مراسم بازدید از این آسایشگاه در حالی انجام شد که جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در آن حاضر شدند و هنرمندان برنامه های کودک با اجرای برنامه های شادی همچون اجرای موسیقی، اجرای نمایش عروسکی، حرکات نمایشی و ... لحظات شاد و مفرحی را برای این کودکان به وجود آوردند.
گفتنی است آسایشگاه خیریه آسمان از کودکانی که دارای معلولیت های ذهنی و جسمی هستند نگهداری می کند، شهروندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های این آسایشگاه و اطلاع از برنامه های آن به سایت این آسایشگاه به آدرس www.bachehayeaseman.org مراجعه نمایند.  

نام:
ایمیل:
* نظر: