کد خبر: ۷۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
دکتر علي جباري در ديدار رئيس کل دادگستري استان البرز ، معاونان و مديران صندوق و مديرکل بيمه ايران استان البرز با اشاره به اهميت و جايگاه قانوني صندوق خسارت بدني با برشمردن سرفصل هاي همکاري اين نهاد با قوه قضائيه گفت: يکي از مهمترين نقاط اتصال صندوق با دادگستري ، ماده 50 قانون بيمه شخص ثالث است که اميد داريم با همکاري و تعامل قوه قضائيه اين ماده اجرايي تر از قبل دنبال شود.
پيشگيري از تصادف اولويت همه دستگاه هاي کشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارت بدني کشور، مديرعامل صندوق خسارت بدني در ادامه با ارائه گزارشي در خصوص  راه اندازي  شعب صندوق و بصورت ويژه ايجاد شعبه در استان البرز  از عزم اين نهاد در کاهش حوادث رانندگي گفت و افزود:  عزم صندوق در همکاري و پيش گيري تصادفات با دستگاههاي مرتبط است و در اين مسير آماده هرگونه همکاري هستيم ، اولويت بعدي ما شناسايي تقلب و کاهش پرونده هاي صوري است ، متاسفانه آمار تقلب رو به افزايش است و ما به همين علت در ساختار صندوق اداره تحقيق راه اندازي کرديم و درخواست همکاري مرجع قضايي را داريم.
جباري در پايان به دو طرح ملي اين نهاد اشاره کرده و اظهار داشت : بخشودگي جرائم بيمه نامه موتور سيکلت و ماشين آلات کشاورزي از طرح هاي بزرگ ملي است با هدف کاهش سهم موتورها و ماشين آلات فاقد بيمه شخص ثالث ، که اميدواريم مردم و شرکت هاي بيمه با استقبال از اين فرصت ، پوشش مناسب را خريداري کنند.
 
"عواقب نداشتن پوشش بيمه شخص ثالث براي مردم تبيين شود"   
احمد فاضليان رييس کل دادگستري استان البرز  در اين ديدار ضمن قدرداني از راه اندازي شعبه صندوق در استان البرز گفت: قانون جديد شخص ثالث ، قانون خوبي است و ظرفيت هاي مناسبي را در خود دارد . واقعا اگر براي مردم تبيين شود  نداشتن بيمه نامه چه عواقبي دارد ، بسياري پوشش بيمه اي را خريداري مي کنند.
رئيس کل دادگستري استان البرز نقش صندوق سالهاي اخير را بسيار خوب ارزيابي کرد و اظهار دادشت: رضايتمندي از صندوق کاملا ملموس و ارزشمنداست، عملکرد صندوق در رفع تبعيض ها و عدالت اجتماعي رضايت بخش است.
فاضليان با اشاره به موقعيت جغرافيايي استان البرز گفت: حدودا هجده درصد ترافيک کشور درحالت عادي به شهر کرج تحميل شده است . تردد ها مستمر است . تلاش کرديم در حوزه پيشگيري روند کاهشي داشته باشم البته با استاندارد فاصله اي داريم.
رئيس کل دادگستري استان البرز گفت : "پيشگيري از وقوع حوادث رانندگي" بعنوان يک اولويت تعريف شده است ، آماده هرگونه همکاري با صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور هستيم،  تصادفات صوري هم مشکل ساز شده دستگاههاي اجراي در نظرات کارشناسي بايد بيشتر دقت کنند من جمله پليس راهور شرکتهاي بيمه، صندوق ، مراجع قضايي و پزشکي قانوني بايد هوشيار باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: