کد خبر: ۷۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سیرجان با حضور حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای ادارات این شهرستان و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و تعدادی از مدیران ستادی این بانک و تعدادی از مدیران شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان سیرجان برگزار شد.
برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سیرجان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاونحجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن معرفی خدمات و قابلیت‌های بانک توسعه تعاون گفت این بانک در استان کرمان با ۳۴واحد اجرایی اعم از شعبه و باجه طی مدت سال جاری بالغ‌بر ۱۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت کرد که این عدد تا پایان سال جاری به ۱۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات اعتباری افزایش خواهد یافت.
مهدیان پرداخت تسهیلات اعتباری به میزان ۵۳۰میلیارد ریال از محل طرح ملی اشتغال روستایی را از دیگر خدمات به مردم این استان یادکرد و دراین‌باره افزود مشارکت در طرح ملی انتقال آب از دریای خلیج‌فارس و سد صفارود به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل از دیگر اقدامات اجرایی این بانک بوده است.
همچنین در این جلسه حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و سخنگوی فراکسیون تعاون در مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از مجموعه عملکرد بانک توسعه تعاون، این بانک دولتی و تخصصی و جوان را از بانک‌های خوشنام و موثر در اجرای طرح‌های ملی و توسعه‌ای قلمداد کرد و دراین‌باره افزود: بانک توسعه تعاون طی فعالیت قریب به ده‌ساله به‌ویژه سال‌های اخیر از کارنامه عملکردی قابل قبولی برخوردار است.
حسن‌پور نقش بانک‌های توسعه‌ای به‌ویژه بانک توسعه تعاون را با توجه مأموریت و اهداف و فلسفه وجودی قابل‌توجه دانست و حمایت از این بانک و کمک به افزایش سرمایه آن را با رویکرد کمک به رونق تولید و فراهم نمودن شرایط لازم برای افزایش توانمندی بانک برای امکان پرداخت تسهیلات اعتباری با رویکرد ایجادی، توسعه‌ای و تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی از موارد موردنظر فراکسیون تعاون یادکرد.
حسن‌پور ایجاد و توسعه اشتغال و کمک به حفظ اشتغال را درگرو فعالیت بیشتر بانک‌های توسعه‌ای دانست و اظهار امیدواری کرد با افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون شرایط بهتری در این عرصه فراهم گردد.
شایان‌ذکر است در این جلسه مدیران شرکت‌های مختلف در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و تفریحی و ورزشی درخواست‌هایشان را مطرح کردند که جهت بررسی و مساعدت لازم مورد موافقت قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: