کد خبر: ۷۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
پذیرش با مدارک دیپلم، کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکترا
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه تاکنون بیش از هزارنفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند گفت: مهلت ثبت‌نام تا ۹ بهمن است و تمدید نخواهد شد.۴۴۶۴ نفر در این آزمون پذیرفته می‌شوند که از طریق آزمون کتبی و مصاحبه استخدام خواهند شد.
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی + جزئیات
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از ثبت نام بیش از هزار نفر در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه تاکنون بیش از هزارنفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند گفت: مهلت ثبت‌نام تا ۹ بهمن است و تمدید نخواهد شد.
سید عزیز آشنا در نشست خبری تشریح جزئیات ششمین آزمون استخدامی که صبح امروز -یکشنبه ۳۰ دی- برگزار شد، اعلام کرد: ۴۴۶۴ نفر در این آزمون پذیرفته می‌شوند که از طریق آزمون کتبی و مصاحبه استخدام خواهند شد.
به گفته این مسئول، در این آزمون دو دفترچه سوال به داوطلبان داده می‌شود که یکی اختصاصی و دیگری عمومی است. در دفترچه راهنما که در سامانه آزمون موجود است به تفکیک شغل دروس لازم برای هر شغل مشخص شده است.
آشنا ادامه داد: در این آزمون پذیرش با مدرک دیپلم هم داریم که برای مدرک دیپلم حداقل سنی ۲۰ و حداکثر ۲۵ است. برای مدرک کاردانی حداکثر سن ۳۰، مقطع کارشناسی حداکثر سن۳۵ و کارشناسی ارشد حداکثر ۴۰ و دکتری ۴۵ سال است. البته در دفترچه راهنما تبصره‌هایی هم وجود دارد مانند دوران خدمت که به سن اضافه می‌کند.
وی همچنین اظهار کرد: سوالات آزمون تستی است و ضریب یک دارد. هر پاسخ غلط ۱/۳ نمره منفی دارد. ضریب دفترچه عمومی ۴۰ درصد و ضریب دفترچه اختصاصی ۶۰ درصد است.در پذیرش نهایی ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد مصاحبه تاثیرگذار است.
در حال حاضر دفترچه راهنمای آزمون ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور منتشر شده و کلیه متقاضیان می‌توانند جهت دانلود دفترچه، ثبت نام  و راهنمای ثبت نام در آزمون روی لینک‌های زیر کلیک کنند.

دانلود دفترچه آزمون  http://acecr.ac.ir/file/download/download/۱۵۴۷۹۲۰۷۳۷-.pdf

ثبت نام در آزمون    https://hrtc.ir/exam/list

راهنمای ثبت نام در آزمون  https://hrtc.ir/media/documents/Registration_Guide.pdf

طبق اعلام جهاد دانشگاهی، برنامه زمان‌بندی امتحان به این شرح است:

۱. ثبت‌نام : از تاریخ یکشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ تا پایان روز سه شنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷(این زمان تمدید نخواهد شد)

۲. ویرایش اطلاعات : از تاریخ یکشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ تا پایان روز سه شنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

۳. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ دوشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷

۴. برگزاری آزمون : روز جمعه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار