کد خبر: ۷۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
مدیرعامل ساتا در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه گفت:
شرکت‌های بیمه با ارایه محصولات نوین می‌توانند اعتماد را برای بازارهای کسب‌وکار به ارمغان آورند.
بیمه اعتمادبخش بازارهای کسب و کاربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، ابراهیم محمودزاده در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار(چالش‌ها و راهکارها) با اعلام این مطلب، خاطرنشان‌کرد: تکنولوژی و بازار مهم‌ترین عامل‌های کسب‌وکار و بخش مالی پشتیبان آن‌هاست.
وی با تاکید بر اینکه بیمه‌گران با پذیرش ریسک‌های هر کسب‌وکار امنیت را برای آن ایجاد می‌کنند، تصریح‌کرد: بیمه‌گران با بررسی، تشخیص و ارزیابی این ریسک و بهره‌مندی از نواوری و خلاقیت می‌توانند امنیت را برای محیط‌های کسب‌وکار ایجاد کنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در یک محیط ریسک مولفه‌های ریسک، بازار و محیط پویا وجود دارد و نیمساز این محیط نداشتن امنیت است، گفت: شرکت‌های بیمه باید این امنیت را به وجود آوردند.
ابراهیم محمودزاده افزود: شایسته است شرکت‌های بیمه با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین بیمه‌نامه‌ها را براساس نیاز مشتری طراحی و رضایت بیمه‌شدگان را فراهم کنند.
وی گفت: شناسایی و برطرف کردن ریسک‌ها و نیازهای مشتریان و ذی‌نفعان و استفاده از فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات، خلاقیت و نواوری می‌توانند موجب رشد شرکت‌های بیمه شوند.
مدیرعامل ساتا با تاکید بر ورود شرکت‌های بیمه به بازارهای جدید، خاطرنشان‌کرد: با شناسایی و فعالیت در بازارهای جدید داخلی و رفع نیازهای مردم کشور و نیز ورود به بازارهای جهانی و ارایه خدمات مطلوب فعالیت‌های بیمه‌ای در کشور توسعه می‌یابد.
ابراهیم محمودزاده یاداورشد: برای رسیدن به بلوغ و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها نیازمند یک تغییر استراتژی و ایجاد رویکردهای جدید هستیم که برگزاری این همایش‌ها و ارایه راهکارهای مناسب می‌تواند ما را در این مسیر یاری دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: