کد خبر: ۷۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تعداد مشاوران خود در بخش های مختلف بیمه ای، درمانی و اقتصادی را از 30 به 9 نفر کاهش داد.
مشاوران سازمان تامین اجتماعی از 30 به 9 نفر کاهش یافتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، در روزهای اخیر محمدحسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکامی مشاوران جدید خود را انتخاب کرد تا با همکاری این مشاوران، فعالیت های سازمان بهتر پیش برود.
بر اساس احکام صادر شده وی 9 مشاور در حوزه های بیمه ای، حقوقی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه، فناوری اطلاعات و فرابری داده ها، مجلس، عمرانی، درمان و زنان و خانواده انتخاب شده اند.
پیش از این تعدادی از مدیران سازمان تامین اجتماعی نیز همزمان سمت مشاور مدیرعامل را برعهده داشته اند که با ساماندهی صورت گرفته، مشاوران سازمان تامین اجتماعی محدود به افرادی است که حکم جدید برای آنان صادر شده است.  
در بین 9 مشاوری که در سازمان تامین اجتماعی منصوب شده اند، 6 نفر آنان پیش از این نیز مسئولیت مشاور در این سازمان را برعهده داشته اند.
به همین منظور فرخ ملک وند فرد به سمت مشاور مدیرعامل در امور بیمه ای، غلامعلی عابدی مشاور مدیرعامل در امور حقوقی، ابراهیم رستمیان به عنوان مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه و ابراهیم متین راد به سمت مشاور مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و فرابری داده ها منصوب شدند.
محسن علیمردانی به سمت مشاور مدیرعامل در امور مجلس، سعید کاردار مشاور مدیرعامل در امور عمرانی، هدایت الله ادیب نیا مشاور مدیرعامل در امور درمان، علی کاشانی به سمت مشاور مدیرعامل و شیرین دخت فرهادی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده از سوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند.
سازمان تامین اجتماعی با حدود 42 میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، 18 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیرپوشش ارائه می دهد.  
این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و 356 بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.  
بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: