کد خبر: ۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
معاون وزیر صمت خبر داد؛
مقیمی از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد و گفت: مسئولیت این ستاد پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.
تشکیل ستاد پاسخگویی به مشتریان در سایپا و ایران خودرو
مقیمی از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی خبر داد و گفت: مسئولیت این ستاد پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو خبر داد و اظهار کرد: مسئولیت این ستادها  پاسخگویی و رسیدگی به اعتراض مشتریان است.

وی گفت: در راستای دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل داده اند و به اعتراض مشتریان، درباره تاخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی می‌کنند.

مقیمی با اشاره به بازدید سرزده خود از ستادهای فوق، افزود: با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز، افرادی که در  تحویل خودروهایشان با تاخیر مواجه شده بودند، به ستاد مراجعه و با خودروسازان توافقاتی کرده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروه‌ها نیز می‌توانند در روز‌های آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروه بندی محصولات خودروسازان، متقاضیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول مورد نظر می‌توانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودرو ساز اعلام خواهد شد، مطلع شوند.

ستاد مشتریان ایران خودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج (شهید لشکری) جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایران خودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم، مجموعه سازه گستر (کفش ملی سابق) واقع است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار