کد خبر: ۷۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از اقدامات مهم و موثر مدیران ارشد بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش، این بانک را حامی امداد و نیازمندان جامعه عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره): بانک ملی ایران حامی امداد در کشور استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید پرویز فتاح در دیدار با دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن و فرا رسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به همکاری خوب و مستمر نظام بانکی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همکاری ما با بانک ها به ویژه بانک ملی ایران بسیار مثبت است و همواره سعی داشتیم تا در تعاملات صورت گرفته و تسهیلات دریافتی برای مددجویان نیز خوش حساب باشیم.
وی با اشاره بر خودکفایی هزاران نفر از مددجویان این نهاد حمایتی با تسهیلات بانک ملی ایران تصریح کرد: بانک ملی ایران همواره نگاه و رویکرد حمایتی نسبت به مددجویان و قشر آسیب پذیر جامعه داشته و تداوم این همکاری ها بسیار با اهمیت است.
وی با بیان اینکه اکنون درخواست مددجویان برای تسهیلات ضروری خرد به صورت روزانه پاسخ داده می شود و صف انتظاری وجود ندارد، ادامه داد: این امر موجب ایجاد آرامش در جامعه هدف می شود و لذا درخواست داریم بانک ملی ایران در کنار تسهیلات اشتغال زایی، در این بخش نیز یاری رسان ما باشد.
در ادامه این دیدار، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که این بانک همواره در انجام امور خیریه پیش قدم بوده است، گفت: کمترین میزان معوقات در تسهیلات بانک ملی ایران مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و این مددجویان بسیار خوش حساب هستند که این امر مایه دلگرمی ماست.
وی با تاکید بر اینکه منابع بانک ها محدود است، اظهار کرد: با این حال رویکرد بانک در حمایت از مددجویان و ایجاد زمینه خودکفایی خانوار تحت پوشش این نهاد است. همکاران ما در زمان همکاری و مساعدت با کمیته امداد امام خمینی (ره) این حس را دارند که واقعا دست نیازمندی از جامعه گرفته می شود و از این رو این خدمت رسانی ها با اعتقادی راسخ صورت می گیرد.
حسین زاده در پایان ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری ها با کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: بانک ملی ایران آماده است تا از همه ظرفیت های خود برای کمک به محرومین استفاده کند و امیدواریم این همکاری ها مستحکم تر از گذشته ادامه یابد.
در این نشست همچنین محمود شایان عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه اعتقاد بانک مبنی بر انجام امور خیر و خوش حسابی مددجویان است، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه اعتباری بالغ بر چهار هزار و 851 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.
مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که خدمت رسانی به کمیته امداد در حوزه آی تی به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: اکنون مددجویان علاوه بر خدمات بانکی معمول به سایر خدمات بانک نظیر بام و بله نیز دسترسی دارند و اقداماتی در جهت توسعه این خدمات نیز در حال انجام است.
در این نشست که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک و محمود خادمیان رییس صندوق پس انداز ملّی ایران نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی خوداشتغالی و مشاغل خانگی بانک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ارایه شد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: