کد خبر: ۷۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
محمود نوریان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در «نهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار»:
زنجیره تولید فولاد در چادرملو تکمیل شداز آقایان بانکی و شکرریز، جمشیدی، حبیبیان و ... تشکر می‌کنم چرا که بستر موفقیت و روند رو به رشد چادرملو در زمان آنها ایجاد شد.
درخواست داریم تا مناطق جدید اکتشافی به چادرملو واگذار شود تا این شرکت در زمینه تامین مواد اولیه دچار مشکل نشود.
پروژه فولاد چادرملو یکی از بهترین خطوط تولید فولاد کشور بوده و از فناوری بالایی برخوردار است. این پروژه در زمان تحریم‌ها اجرا شد.
کارخانه فولاد چادرملو امسال نزدیک به ظرفیت اسمی تولید خواهد کرد و سال آینده حتما به ظرفیت اسمی خواهد رسید. این کارخانه با روش هات شارژ است و در نتیجه ظرفیت تولید آن از ۱ به ۱.۳ میلیون تن افزایش خواهد یافت.
در پروژه الکترود گرافیتی با فولاد مبارکه مشارکت کرده‌ایم و امیدواریم هرچه زودتر این پروژه بسیار مهم برای کشور را به سرانجام برسانیم.
از ۶ دی ماه امسال با راه‌اندازی واحد احیای چادرملو، عملا زنجیره تولید فولاد در چادرملو تکمیل شد و هم‌اکنون چادرملو با آهن اسفنجی تولید خودش، فولاد تولید می‌کند.
ما برای گرفتن وام ۱۸۰۰ میلیارد تومانی جهت پروژه بسیار مهم انتقال آب خلیج فارس یک نیروگاهمان را به سختی ودیعه بانک گذاشتیم اما عده‌ای در این کشور با اسناد جعلی وام و به راحتی وام‌های میلیاردی می‌گیرند!
یک معدن سنگ آهن را در استرالیا با مشارکت فکور صنعت، گل گهر و فولاد مبارکه خریداری کرده‌ایم که ۴۰۰ میلیون تن ذخیره دارد که یک معدن ۸۰۰ میلیون تنی هم در کنار آن است که می‌توانیم آن را هم بخریم. قرار است محصول این معدن را به مکران برسانیم تا در آنجا با مشارکت فولاد مبارکه و گل گهر یک فولاد ۱۰ میلیون تنی را احداث کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: