کد خبر: ۷۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
یکصد و سی و یکمین شماره فصلنامه علمی _ پژوهشی پژوهشنامه بیمه ویژه پاییز 97 انتشار یافت.
پژوهشنامه بیمه، ویژه پاییز 97 انتشار یافتبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پژوهشکده بیمه، این شماره که در 125 صفحه منتشر شده‌است حاوی 6 مقاله علمی است که چکیده این مقالات نیز به صورت انگلیسی در انتهای نشریه درج شده‌است.
بر پایه این گزارش، اثر آستانه‌ای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعه بیمه زندگی ایران، بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمه ایران، بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطه بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه، عناوین سه مقاله اولیست که در این شماره به چشم می‌خورد.
همچنین از دیگر عناوین مقالات این نشریه می‌توان به پیش‌بینی مخاطره‌های بیمه غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیره‌سازی زیان‌جمعی، عوامل موثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای بیمه درمانی و بررسی پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی اشاره کرد.
علاقه‌مندان براي تهیه این نشریه که به قیمت 10 هزار تومان عرضه شده است، می‌توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت‌آباد- میدان شهيد تهراني مقدم- خیابان سرو غربی نرسیده به میدان قیصر امین‌پور (شهرداری سابق)، پلاك 43 مراجعه نمايند.
همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس htpp://bookstore.irc.ac.ir یا خرید اشتراک سالانه امکان‌پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: