کد خبر: ۷۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
مدیرشعب استان یزد بانک ایران زمین به اتفاق هیاتی از مدیران استانی این مدیریت به منظور تعامل و همکاری با مدیران ارشد شرکت گرانول مروارید یزد گفتگو کردند.
بازدید مدیران استانی بانک ایران زمین از شرکت گرانول مرواریدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی: پورحسنی مدیراستان ضمن تاکید بر حمایت بانک ایران زمین از تولیدات داخلی، از شرکت گرانول مروارید برای ایجاد اشتغال در منطقه قدردانی کرد و خواستار تعامل و توسعه همکاری در تمامی زمینه ها بخصوص در زمینه حوالجات و اعتبارات اسنادی ارزی شد.
پورحسنی گفت: سرمایه گذاری وگسترش فعالیت های تولیدی، اشتغال پایدار را در کشور به دنبال خواهد داشت و در این راستا اولویت نخست بانک ایران زمین تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و حمایت از بنگاه های تولیدی است تا زنجیره های تولید درداخل کشور تکمیل شده و به سمت خودکفایی در تولید و اشتغال پایدار حرکت کنیم.
لازم به ذکر است، شرکت گرانول مروارید یزد،با بیش از 15 سال سابقه به تولید و عرضه مواد اولیه بهبود یافته وکامپاندهای پلاستیک فعالیت دارد. این شرکت دارای خطوط اکستروژن تولیدی تک مارپیچ و دو مارپیچ مجهز به سیستم کنترل کامپیوتری خودکار است در نتیجه پارامترهای فرآیند تولید با توجه به خصوصیات ذاتی مواد پلیمری تنظیم و کنترل می گردند.
در پایان این نشست مدیران استانی بانک ایران زمین از بخش های مختلف کارخانه شامل: انبار مواد اولیه ،خط تولید، آزمایشگاه و انبار محصولات تولیدی بازدید بعمل آوردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: