کد خبر: ۷۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
نشست هم اندیشی و هم افزایی شعب ارزی بانک ملی ایران با حضور معاون امور ارزی و بین الملل بانک برگزار شد.
برگزاری همایش شعب ارزی بانک ملی ایرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست که با حضور مدیر امور شعب تهران ، روسای ادارات امور شعب تهران ، روسا و معاونان شعب ارزی و روسای دوایر ارزی شعب بانک ملی ایران و مسئولان صرافی ملی برگزار شد، امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر اهمیت بخش بین الملل اظهار داشت: عدم وجود روابط کارگزاری قبل از برجام تلاش مضاعفی را می طلبید که با استفاده از برند بانک ملی ایران توانستیم روابط بین الملل را گسترش دهیم به طوری که حجم کار در سال 96 جهش بزرگی داشته و این امر تنها با پشتیبانی هیات مدیره ، زحمات همکاران شعب و ستاد امکان پذیر شد.
امین زارع متمرکز کردن نیروی انسانی متخصص در بخش بین الملل را از عوامل مهم رسیدن به اهداف عنوان کرد و بر توجه جدی به ایفای تعهدات ارزی توسط مشتریان تاکید کرد.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: برای همه مشکلات راه حل داریم و فقط باید صبور باشیم و بدون شعار زدگی با هر شرایطی و با صرف زمان تمامی موارد را حل کنیم بنابراین با همدلی و هماهنگی می توانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.
معاون امور ارزی و بین الملل با مقایسه تحریم امسال و تحریم های سال 90 و 91 گفت: خوشبختانه گشایش اعتبار بالایی داشته ایم و با تامین ارز به موقع توانستیم به تعهدات بانک عمل کنیم.
در ادامه این مراسم اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران ضمن ارائه توصیه هایی جهت نقش آفرینی موثر و تصمیم گیری بهتر در بحران های اقتصادی، بر توجه به مرکزیت شعب تهران جهت همسو کردن بخش واردات و توجه ویژه به افزایش درآمدهای غیر مشاع و افزایش درآمد از طریق توجه به بخش بین الملل تاکید کرد.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از شعب برتر در زمینه فعالیت های ارزی تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: