کد خبر: ۷۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
افتتاح مجتمع تخصصی بیمه های زندگی،راه اندازی مجتمع تخصصی پرداخت خسارت خودرو های سنگین،برگزاری سومین جشنواره بیمه های زندگی و ارائه تخفیف های ویژه ،اهم اقدامات بیمه آسیا در ایام ا... دهه فجر است.
اهم اقدامات بیمه آسیا در دهه مبارک فجربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه­ آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا باتبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و  تأکید بر توسعه و فراگیری بیمه­ های زندگی در کشور ، گفت: بیمه ­آسیا با هدف ارائه بیمه های زندگی به صور ت ویژه و افزایش سهم بیمه­ های زندگی در سبد بیمه ای هموطنان ، همزمان با گرامیداشت ایام­ ا... دهه فجر ، مجتمع تخصصی بیمه­ های زندگی را افتتاح می کند.
مدیرعامل بیمه ­آسیا  با اشاره به لزوم ارائه خدمات تخصصی به بیمه­ گذاران گفت: مجتمع تخصصی پرداخت خسارت خودروهای سنگین بیمه آسیا در تهران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر  راه اندازی شده و بیمه­ گذاران این خودرو ها می توانند برای دریافت خسارت­ های خود به این مجتمع تخصصی مراجعه کنند.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا  برگزاری سومین دوره جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا را در جهت توسعه فرهنگ بیمه های زندگی در کشور دانست و اظهار داشت: سومین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا بیمه آسیا از 12 بهمن ماه سال 1397 و همزمان با سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره)  به ایران تا 12 فروردین ماه سال 1398 همزمان با روز جمهوری اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.
مسعود بادین با اشاره به اهدای جوایز ارزنده به خریداران بیمه های عمروپس انداز در طول برگزاری جشنواره (12 بهمن 1397 تا 12 فروردین 1398 ) گفت : هم چنین تسهیلات ویژه ای در بیمه های عمر و پس انداز،درمان،اتومبیل ،آتش سوزی ،عمر و حوادث و مسئولیت در طول جشنواره به خریداران بیمه های عمر و پس انداز ارائه می شود.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح ارائه تسهیلات ویژه در بیمه های بدنه اتومبیل و آتش سوزی در ایام ا... دهه فجر ،بیان داشت:هموطنان عزیز می توانند در این ایام مبارک بیمه های بدنه اتومبیل را  تا 65درصد و بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی را  تا 80درصد تخفیف خریداری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: