کد خبر: ۷۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
یکی از پرفروش‌ترین اقلام بازار فناوری در سراسر جهان، لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌آیند. در بازار رایانه‌های همراه شاهد تنوع بسیاری از نظر ظاهر، کارایی و البته کیفیت پردازشی لپ‌تاپ‌ها هستیم. در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۱۵ بهمن ۹۷ را مشاهده می‌کنید.
آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار + جدول
یکی از پرفروش‌ترین اقلام بازار فناوری در سراسر جهان، لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌آیند. شرکت‌های بزرگ بسیاری در حوزه تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در بازار رایانه‌های همراه شاهد تنوع بسیاری از نظر ظاهر، کارایی و البته کیفیت پردازشی لپ‌تاپ‌ها هستیم. در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۱۵ بهمن ۹۷ را مشاهده می‌کنید.

شرکت ایسوس

نام ایسوس با لپ‌تاپ‌های بالارده و گیمینگ گره خورده است، مدیران این شرکت از ابتدا توجه ویژه‌ای به تولید لپ‌تاپ‌های با کیفیت داشتند و در محصولات خود همواره از قطعات فنی قدرتمند بهره می‌بردند. در حال حاضر سری ROG، VivoBook و زن‌بوک از تولیدات مطرح این شرکت محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول

شرکت لنوو

لنوو تا چند سال پیش شرکتی گمنام در بازار محسوب می‌شد، اما با تولید لپ‌تاپ‌های با کیفیت و مقرون به صرفه به زودی راه خود را به بازار ایران باز کرد. در حال حاضر شاید بتوان گفت بیشترین تنوع محصولات در بازار لپ‌تاپ ایران مربوط به تولیدات لنوو است، لپ‌تاپ‌های لنوو در بازه قیمتی متفاوت محبوبیت زیادی در ایران دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول

شرکت اپل

شرکت اپل در کنار تولید محصولات متنوع خود، سال‌ها است که به ساخت رایانه‌های همراه با کیفیت مشغول است که طرفداران زیادی در جهان دارد. لپ‌تاپ‌های این شرکت از نظر فنی همواره قدرتمند تولید می‌شوند و ظرافت به کار رفته در طراحی ظاهری لپ‌تاپ‌های اپل نیز به جذابیت بیشتر این محصولات کمک می‌کند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول

شرکت دل

شرک دل از قدیمی‌ترین نام‌های بازار لپ‌تاپ ایران به شمار می‌آید، یکی از مشخصات ثابت محصولات دل، طراحی مستحکم بدنه لپ‌تاپ است که در کنار قطعات با کیفیت، می‌تواند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. مدل اینسپران این شرکت با تنوع بالا، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از تولیدات محبوب این شرکت محسوب می‌شود. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول

شرکت اچ پی

لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی برای کاربران حرفه‌ای ساخته شده‌اند، این شرکت با نزدیک به ۸۰ سال تجربه در تولید محصولات رایانه‌ای یکی از معتبرترین نام‌های این حوزه به شمار می‌رود. لپ‌تاپ‌های این شرکت نیز همواره حضور خوبی در بازار ایران داشتند و از برند‌های محبوب بازار ایران محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول

شرکت ایسر

دیگر برند تایوانی فعال در بازار رایانه‌های همراه ایران، شرکت ایسر است که شاید تنها به عنوان تولید کننده لپ‌تاپ شناخته می‌شود، اما این شرکت در کنار لپ‌تاپ، از تولید کنندگان مطرح تجهیزات شبکه و سرور و همچنین رایانه‌های رومیزی نیز است. ایسر در سال ۲۰۱۸، پنجمین شرکت پرفروش رایانه‌های شخصی در جهان شناخته شد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت در چند سال اخیر با خانواده سرفیس خود حضور قدرتمندی در بازار رایانه‌های همراه در جهان داشته است. این شرکت در بازار ایران نیز با مدل‌های مختلف سرفیس شناخته می‌شود، از ویژگی‌های اصلی مدل‌های سرفیس می‌توان به طراحی جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت بالا آن اشاره کرد. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ بهمن) +جدول


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار