کد خبر: ۷۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی با سلامت و ثبات به فعالیت خود ادامه می دهد و همگان موظف هستند از اعتماد مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام بانکی پاسداری کنند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، عزیز اکبریان با بیان این مطلب اظهار کرد: درهمین راستا، بانک ها نیز وظیفه دارند با ارایه خدمات نوین و ارزان رضایت بیشتر مردم را جلب کنند.
وی درهمین راستا ضمن قدردانی از اقدامات بانک شهر تصریح کرد:این بانک با همراهی و اعتماد مشتریان در میان نظام بانکی کشور توانسته در تحقق اعتماد مردم و خدمت رسانی گامی در راستای سیاست ها برای افزایش سهم بخش های مختلف به خصوص در حمایت از شهرداری ها بردارد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بانک ها باید به موضوعات روز بانکداری از جمله ارایه خدمات نوین و حرکت به سوی افزایش درآمدهای خود از محل کارمزد خدمات توجه ویژه داشته باشند و با طراحی خدمات نوین بانکی و ارایه آن به مشتریان خدمات رسانی کنند.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر جزو بانک های خوب و موفق در نظام بانکی است، تصریح کرد: این بانک در پرداخت تسهیلات به شهرداری کلانشهرها کار بزرگی انجام داده است؛ اعتماد مردم به نظام بانکی را تقویت کرده و نشان داده که از پشتوانه و بنیه قوی مالی برخوردار است.
اکبریان با اشاره به اینکه بانک شهردر ارایه خدمات به مشتریان سرآمد نظام بانکی است، گفت : خوشبختانه این بانک بر اساس نیاز مشتریان از شعار مشتری مداری عبور کرده و به دنبال خلق مزیت های بیشتر برای مشتریان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: