کد خبر: ۷۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
معترضین به عدم دریافت بسته حمایتی فقط تا پایان ۱۷ بهمن‌ماه مهلت دارند تا اعتراض خود را ثبت کنند و پس از آن وزارت رفاه تصمیم نهایی را در مورد آنها می‌گیرد.
فردا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سبد حمایتی

معترضین به عدم دریافت بسته حمایتی فقط تا پایان ۱۷ بهمن‌ماه مهلت دارند تا اعتراض خود را ثبت کنند و پس از آن وزارت رفاه تصمیم نهایی را در مورد آنها می‌گیرد.

توزیع بسته حمایتی میان۶ میلیون و ۱۵۰ هزار کارگر و بیمه شده سازمان تامین اجتماعی ۲۰ روز قبل آغاز شد و پس از اتمام توزیع سامانه هایی برای مشمولانی که بسته را دریافت نکرده بودند اعلام شد.

پس از آن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از روز ۷ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز معترضین زمان دارند تا اعتراض خود را ثبت و در سامانه های سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنند و فردا این مهلت به پایان می رسد.

رحیم اردلان معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آنچه وزارت رفاه اعلام کرده این است که خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه است و تاکنون بسته حمایتی دولت را دریافت نکرده‌اند از فرصت ۱۰ روزه ثبت‌نام برخوردار هستند که بر اساس اعلام وزارت رفاه این مهلت در روز چهارشنبه مورخ ۱۷ بهمن ۹۷ ثبت نام آنها به پایان می رسد.

وی افزود: بعد از اتمام زمان ثبت نام، پالایش معترضین و استحقاق‌سنجی ثبت‌نام‌ شدگان آغاز می شود که البته ما اسامی را به وزارت رفاه ارسال خواهیم کرد و پس از آن تصمیم نهایی با وزارت رفاه است.

به گفته وی، نتایج از طریق شماره تلفن معترضین به آنها اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، بیمه شدگان و کارگران بسیاری هستند که بر اساس شرایط اعلام شده مشمول دریافت بسته حماستی هستند اما تا کنون این بسته به آنها پرداخت نشده و علت آن را نمی‌دانند و وزارت رفاه نیز اطلاع رسانی در این خصوص انجام نمی دهد.

معاونت امور رفاهی وزارت رفاه و مدیرکل ذیربط هیچ همکاری در این خصوص با رسانه‌ها در این مدت انجام نداده‌اند در حالی که هر روز تعداد زیادی از هموطنان با خبرگزاری مهر تماس گرفته و خواستار رسیدگی و شفاف‌سازی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار