کد خبر: ۷۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب و دوایر ستاد استان اصفهان از رشد ۴۰ درصدي منابع قرض الحسنه و پرداخت بيش از يک ميليون ۱۶ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه طي ۱۱ ماه گذشته خبر داد.
رشد ۴۰ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۱۱ ماهبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر مرتضی اکبری به منظور ارزيابي عملکرد مديريت شعب استان اصفهان در تحقق برنامه هاي تدوين شده و اعلام راهبردهاي مناسب براي رسيدن به اهداف ترسيمي در فرصت باقي مانده از سال به اين استان سفر كرد.
بررسی عملکرد شعب و دوایر ستادی استان اصفهان، ارزیابي شاخص هاي مديريت منابع و مصارف، بررسي وضعيت مطالبات و نحوه پيگيري شعب در وصول معوقات، مطالعه در خصوص پتانسيل هاي موجود و عملکرد اين مديريت در جذب منابع پايدار از اهداف اين بازديد ها بود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان اصفهان با اشاره به رشد ۴۰ درصدی منابع جذب شده در سال جاري، بيان داشت: با توجه به شرايط اقتصادي فعلي، اين بانک توانسته است به همت کارکنان جوان خود نسبت به پايان سال گذشته، ۴۰ درصد رشد منابع داشته باشد.
وی افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهرایران گام های موثر و شایسته اي را در مسير پيشرفت و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان برداشته است و همکاران ما بايد تلاش کنند تا اين تعالي و رشد ادامه دار باشد.
دکتر اکبری تصریح کرد: این بانک در طول فعالیت خود بيش از ۴ ميليون و ۲۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه پرداخت كرده است كه ۷۵۲ هزار فقره آن در سال گذشته و بيش از يك ميليون و ۱۶ هزار فقره آن در سال جاري پرداخت شده است.
وی از همکاران خواست تا در سالی آتی نیز با سرلوحه قرار دادن اهداف و برنامه هاي راهبردي براي پيشرفت و شکوفايي بانک تلاش کنند و با ارائه خدمات بيشتر به اقشار ضعيف و متوسط جامعه به توانمندسازي و رفع مايحتاج ضروري آنان كمك كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: