کد خبر: ۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
دوازدهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین با مدیرمسئولی هادی قدیمی و سردبیری سید محمد حسین استاد منتشر شد.
دوازدهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در این شماره از نشریه، مطلبی به قلم هادی قدیمی با عنوان" نظام فعلی کارمزد خدمات پرداخت؛ هم ناکارآمد هم ناعادلانه" منتشر شده که به موضوع کارمزد پرداخت در حوزه بانکداری پرداخته از تراکنش‌های غیرضرور تا کاهش میانه ارزش تراکنش‌ها، از هزینه‌های سنگین حفظ پایداری شبکه تا نبود انگیزه برای راه‌اندازی کیف‌پول، از مشکلات پیش‌روی پرداخت‌یارها تا انحرافاتی در کسب‌وکار مانند کارمزدخواهی و. ..؛ همه معضلاتی است که به عقیده کارشناسان و فعالان حوزه بانک‌داری و پرداخت الکترونیک باید دلیل اصلی آن‌ها را در مدل کارمزدی فعلی دانست که چندین سال است پیشرفت و سلامت این صنعت را به گروگان گرفته‌است.
سید محمد حسین استاد با انتشار مقاله حرکت به سوی هوای پاک، ضرورتی اجتناب ناپذیراست، عنوان کرد: این روزها اخبار مربوط به محیط زیست – زمین، هوا و دریا- جزو مهمترین بخش های خبری هر رسانه ای است و پرداختن به این مهم، به خط مشی تمام فعالیت ها و رفتارها در اغلب سازمان ها تبدیل شده است. صرف نظر از واقعی یا نمایشی بودن این رویه، افزایش آگاهی مردم در زمینه کاهش نقش آن ها در تخریب محیط زیست، سوق دهی سرمایه گذاری به حمایت از محیط زیست و از همه مهمتر، ذخیره سازی منابع طبیعی برای نسل های آینده، مردم و دولت ها را به سمت ایجاد و ارائه خدمات، محصولات و راهبردهای سبز برده است.
پرونده ویژه این شماره از نشریه به موضوع مفهوم بانکداری سبز می پردازد از آنجا که بانک ایران زمین در ردیف بانک های پیشرو در زمینه حمایت از محیط زیست است، در این پرونده به تفصیل به معنا و مفهوم بانکداری سبز و ظرفیت های بی نظیر نهفته در آن پرداخته شده است. نزدیک به چند دهه است که بانک های بزرگ در سراسر جهان دریافته اند، ذینفعان آن ها تنها مشتریان، سهام داران و کارکنان نیستند و هر خواسته ای که به دنبال پاسخگویی آن هستند بر جامعه و محیط زیست تاثیر می گذارند.
در قسمت پنجره حضور مدیران ارشد بانک برای همایش سراسری مدیران و روسای شعب پرداخته شده و سه مطلب به قلم پورسعید، شیروانی و استاد در خصوص نقش بانکداری دیجیتال جهت رضایت مشتری، روند رو به رشد بانک در بین بانک های خصوصی کشور، نقش آوای ایران زمین در تحقق چشم انداز بانک و راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی مطالب منتشر شده در قسمت پنجره نشریه بود.
اخبار استان ها، گردهمایی روسای شعب و مدیران استانی،مقاله همکار در خصوص نقش بازاریابی، مصاحبه و گفتگو،مطالب مناسبتی، ایران شناسی،فناوری، بانک های جهانی، دانستنی ها، فرآیند، سلامت انتصاب، ایران زمین در رسانه ها و محیط زیست از دیگر گزارش های این شماره نشریه است.
نشریه ارتباط ایران زمین در راستای رسالت خود تلاش می کند، تا با پوشش کامل رویدادها و اخبار مهمترین خدمات بانک را برای کارکنان و علاقمندان معرفی کند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: