کد خبر: ۷۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
در شانزدهمین جشنواره تولید ملی - افتخار ملی از بانک قرض الحسنه مهر ايران به دليل حمايت هاي گسترده از توليد ملي و تقويت توان مالي بنگاه هاي توليدي و صنعتي از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به کارگران و کارکنان اين بنگاه ها تقدير شد.
تقدیر از بانک قرض الحسنه مهر ایران در جشنواره تولید ملي افتخار مليبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شانزدهمین جشنواره تولید ملي - افتخار ملي مصادف با روز «اقتصاد مقاومتي و کارآفريني»، با تلاش خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با حضور و سخنراني دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران در محل سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد.
در این جشنواره از این بانک به دلیل حمایت هاي گسترده از توليد ملي و تقويت توان مالي بنگاه هاي توليدي از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به  کارکنان و کارگران اين بنگاه ها تقدير شد.
شایان ذکر است بانک قرض الحسنه مهرایران در سال «حمایت از کالای ايراني»، باتوجه به لزوم افزايش قدرت خريد مردم در استمرار چرخه توليد و اشتغال در بنگاه هاي کوچك و متوسط كه داراي زنجيره ارزش داخلي بوده و موجبات اشتغال ملي را فراهم مي كند، اقدام به پيش بيني طرحي به منظور پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به متقاضيان كالاي ايراني كرده است.
در این طرح، تمامی تولید کنندگان و فروشندگان کالای ايراني به منظور تسهيل در فروش کالاي خود مي توانند به انعقاد تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ايران اقدام نموده تا مشتريان آنان از طريق دريافت تسهيلات قرض الحسنه بتوانند هزينه هاي خريد محصولات مورد نظر را تامين و پرداخت كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: