کد خبر: ۷۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
گزارش تصویری از مراسم معرفی سامسونگ گلکسی فولد
سامسونگ در سان فرانسیسکو (و هم زمان در لندن) مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید خود از جمله گوشی تاشوی گلکسی فولد را برگزار کرد. گلکسی فولد دو نمایشگر دارد.نمایشگر اصلی 7.3 اینچی است. 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخیل با دو باتری(4380 میلی آمپر ساعت) و 6 دوربین، گلکسی فولد را با پردازنده اسنپ دراگون 855 پشتیبانی می‌کند.
گوشی تاشوی سامسونگ بالاخره رونمایی شد

سامسونگ در سان فرانسیسکو (و هم زمان در لندن) مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید خود از جمله گوشی تاشوی گلکسی فولد را برگزار کرد.

از مدت‌ها پیش زنجیره‌ی شایعات در رابطه با گوشی تاشدنی سامسونگ شکل گرفته بودند. اکنون سامسونگ در کنفرانس Unpacked 2019 به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان داد. گوشی تاشدنی سامسونگ به دو نمایشگر مجهز است. نمایشگر بیرونی ۴.۶ اینچی و نمایشگر بزرگ داخلی هم ۷.۳ اینچی است. کره‌ای‌ها نام Infinity Flex را برای این نمایشگر ۷.۳ اینچی برگزیده‌اند. رزولوشن نمایشگر بیرونی گلکسی فولد ۸۴۰ در ۱۹۶۰ پیکسل است و نمایشگر بزرگ درونی هم دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل است. علاوه بر این موارد، وجود دوربین سه‌گانه در قسمت پشت گوشی هم نظر ما را به خود جلب می‌کند؛ دوربین‌هایی که هم در حالت تا شده و هم در حالت تبلت قابل استفاده خواهند بود.

غول دنیای گوشی‌های اندرویدی برای ساخت مکانیزم تاشو از لولاهای قفل‌شونده‌ی چندگانه استفاده کرده است تا استحکام این محصول در سطح قابل قبولی باشد. به لطف این نمایشگر بزرگ، امکان اجرای همزمان سه اپلیکیشن در این گوشی هوشمند وجود دارد. قابلیتی به‌نام App Continuity هم به کاربران اجازه می‌دهد بدون ایجاد وقفه بین حالت تا شده و حالت تبلت. سامسونگ برای تطبیق دادن اندروید با طراحی خاص این محصول با گوگل به همکاری پرداخته است و اکنون اپلیکیشن‌های پرکاربردی مانند واتسپ، مجموعه‌ی آفیس و یوتیوب با طراحی خاص این محصول سازگار شده‌اند.

بر اساس آن‌چه در زمان معرفی این گوشی دیدیم، جابه‌جایی بین حالت تا شده و حالت تبلت بدون اشکال انجام می‌شوند و اپلیکیشن‌ها به خوبی خود را با ابعاد نمایشگر تطبیق می‌دهند. اما نمی‌توان از این مسئله چشم‌پوشی کرد که گلکسی فولد در حالت تبلت زیباتر است و در حالت عادی، نمایشگر ۴.۶ اینچی در مقایسه با بدنه‌ی کشیده‌ی دستگاه کوچک به‌نظر می‌آید.

تراشه‌ی مورد استفاده در گلکسی فولد ۷ نانومتری است و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم هم تکمیل کننده‌ی آن است. در کنار حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی، کره‌ای‌ها حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی را هم در قلب گلکسی فولد جا داده‌اند. این حافظه‌ی حجیم از نوع eUFS است و سرعت بالایی را در زمینه‌ی خواندن و نوشتن اطلاعات به کاربران ارائه می‌کند. با توجه به استفاده از نمایشگر بزرگ ۷.۳ اینچی، سامسونگ باتری دو تکه و نسبتا پر ظرفیت ۴۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی را برای آن در نظر گرفته است. هرچند این ظرفیت از ترکیب دو باتری حاصل شده است؛ اما سیستم‌عامل اندروید آن را به‌عنوان یک باتری تشخیص می‌دهد.

این گوشی در چهار رنگ مختلف و در گونه‌های 5G و LTE عرضه می‌شود. فروش گلکسی فولد از ششم اردیبهشت (۲۶ آوریل) و با قیمت ۱۹۸۰ دلار شروع خواهد شد. کاربران اروپایی هم می‌توانند این محصول را از سیزدهم اردیبهشت (سوم ماه مه) و با قیمت ۲۰۰۰ یورو خریداری کنند.

برگزیده تصویری این مراسم را در عکس های زیر مشاهده می‌کنید:


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار