کد خبر: ۷۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
در راستای بانکداری اسلامی و خدمت رسانی بیمه ای به هموطنان بخصوص اصناف و خانواده های آنها، بیمه دانا، سازمان بسیج اصناف کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم نامه بیمه‌ای امضا کردند.
امضائ تفاهم‌نامه بیمه دانا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بسیج اصناف کشوربه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، با حضور دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور و دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید بیمه دانا تفاهم نامه سه جانبه بیمه ای امضا شد که براساس آن تسهیلات بیمه ای در اختیار اصناف و بازاریان قرار خواهد گرفت.
بر این اساس حق بیمه متقاضیان را بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهر دانا تا سقف ٢.٥ میلیون تومان به بیمه دانا پرداخت کرده و بیمه گذاران ظرف ١٢ ماه حق بیمه پرداختی را بدون مراجعه به بانک، بدون سود، بدون ضامن و بدون کارمزد به این بانک می پردازند.
در قالب این طرح تمامی متقاضیان با داشتن معرفی نامه از بسیج اصناف می توانند به شعبه های بیمه دانا مراجعه کرده و بدون ضامن برای رشته های بیمه شخص ثالث، بدنه خودرو و آتش سوزی، بیمه نامه از بیمه دانا خریداری کرده و اقساط آن را به بانک قرض الحسنه مهر ایران بپردازند.
غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف کشور در این مراسم و در سخنانی گفت: رویکرد بسیج، رویکرد خدمت رسانی است و بسیج اصناف نیز توانسته در ١٠ سال گذشته جای خود را در بین اصناف باز کند.
وی افزود: به جهت مشکلات اقتصادی، تلاش کردیم تا از نظر بیمه ای تسهیلاتی را برای اصناف در نظر بگیریم. از نظر ما همه اعضای اصناف و هر کسی که دغدغه منافع ملی را داشته باشد فارغ از داشتن کارت بسیج یا کارت عضویت، بسیجی است. حسن پور خاطرنشان کرد که جمعیت اصناف ٧.٥ میلیون نفر است که با در نظر گرفتن اعضای خانواده آنها، یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند.
ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا در این مراسم گفت: در قالب طرح مهر دانا تلاش داریم تا مردم راحت تر بیمه نامه تهیه کنند. وی افزود: طرح مهر دانا با هماهنگی بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد اتفاق افتاده است. هر فردی بخواهد بیمه ثالث، بدنه یا آتش سوزی را تا سقف ٢.٥ میلیون تومان، بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون کارمزد، سود و ضامن تسهیلات می پردازد.
وی تصریح کرد که این طرح در چارچوب بانکداری اسلامی به امضا رسیده است. کاردگر از گفتگو و تفاهم با سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در قالب این طرح خبر داد و اظهار داشت: با اتاق اصناف هم مذاکراتی داشتیم که مردم بتوانند راحت تر بیمه نامه تهیه کنند.
مدیرعامل بیمه دانا ادامه داد که در آینده در نظر داریم بعد از به حدنصاب ٢٥٠ هزار نفر متقاضی، آمادگی داریم درمان تکمیلی اصناف را نیز در چارچوب طرح مهر دانا انجام دهیم. نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران نیز در این مراسم و در سخنانی اظهار داشت: تفاهم نامه ای که امروز امضا شد بسیار عالی است؛ وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست و اگر این تفاهمات و تعاملات نباشد کارها شاید کُندتر پیش برود.

نام:
ایمیل:
* نظر: