کد خبر: ۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مؤسسه‌ خیریه‌ آراسته با حمایت‌های مالی بانک سامان طی مدت تحصیل این دانشجویان، جمعه سوم اسفندماه ۹۷ در تالار باغ بهشت برگزار شد.
برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مؤسسه‌ خیریه‌ آراسته با حمایت بانک سامانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مؤسسه‌ خیریه‌ آراسته در سال 1373 توسط "پروین آراسته کرمانی" به نام بنیاد خوشبختی پایه‌گذاری ‌شد. در سال 1388 این مؤسسه به عنوان یک مؤسسه‌ غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی رسما با نام مؤسسه‌ خیریه‌ آراسته به ثبت رسید.
با حمایت‌های این مؤسسه و حمایت‌های مالی بانک سامان، سالانه تعداد زیادی از دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی، موفق به اتمام دوره‌ی تحصیل و ورود به عرصه‌ی خدمت‌رسانی به جامعه می‌شوند که تاکنون 230 دانش آموز و دانشجو تحت پوشش خدمات این مؤسسه قرار گرفته‌اند.خیریه آراسته
در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان تحت پوشش این مؤسسه، تنی چند از خیرین عضو این مؤسسه‌ خیریه و همچنین دانشجویانی که فارغ التحصیل شده  یا در حال تحصیل هستند، حضور داشتند.
در این مراسم، فاطمه شجاعی، از اعضای هیات مدیره‌ بنیاد خیریه‌ی آراسته به ایراد سخن پرداخت و ضمن معرفی مؤسسه، از تلاش‌های پروین آراسته و زنده یاد حسین امین، موسسین این بنیاد خیریه، تشکر و قدردانی کرد.
از دیگر اقدامات موسسین این بنیاد، تأسیس "خانه مشق امین" در استان یزد، خانه ای 400 ساله می‌توان اشاره کرد که در آن افرادی که توان انجام تکالیف و ادامه تحصیل در منازل خود را نداشتند، با تجهیزشدن این خانه به لوازم و امکانات تحصیلی، توسط زنده یاد امین و خانم آراسته، به ادامه‌ تحصیل پرداخته‌اند.
پروین آراسته، بنیانگذار مؤسسه‌ خیریه آراسته، ضمن اشاره به فعالیت چندین ساله‌ این مؤسسه و تأسیس مؤسسات دیگری که در امر تحصیل استعدادهای جوانان ایرانی تلاش کرده‌اند، گفت: با کمک شما خیرین و همکاری همه جانبه‌ شما عزیزان، جوانان بسیاری در این مؤسسه موفق به ادامه تحصیل شده‌اند و به مدارج بالای تحصیلی دست یافته‌اند. کودکان و جوانانی که همچون زلزله‌ی غرب کشور با قهر طبیعت مواجه شدند، اکنون با کمک مؤسسه‌ آراسته قسمتی از مشکلات تحصیلی‌شان رفع شده است.
در ادامه با حضور اعضای هیات مدیره‌ مؤسسه‌ خیریه‌ی آراسته و اساتید حاضر در این مؤسسه، از دانشجویان ارتقاء یافته و فارغ التحصیل شده‌ این مؤسسه‌ خیریه، تقدیر و قدردانی شد و جوایزی به این افراد اهدا شد.
به گزارش سامان‌رسانه، دانشجویان برتر حاضر در این مراسم نیز از موفقیت‌های تحصیلی و ‌رتبه‌های برتری که با کمک‌های این مؤسسه کسب کرده، سخن گفتند و از کمک‌ها و یاری‌رسانی‌های این مؤسسه تشکر و قدردانی کردند.
لازم به ذکر است، با حمایت‌های مالی بانک سامان که سالیان سال در کنار این مؤسسه و دانشجویان این مؤسسه بوده، چنین موفقیت هایی حاصل شده است.
بنیانگذار مؤسسه‌ خیریه‌ آراسته: بانک سامان کمک‌های مالی بسیاری به دانشجویان ما کرده است
پروین آراسته کرمانی بنیانگذار مؤسسه‌ خیریه‌ آراسته نیز در گفت‌وگو با سامان‌رسانه، گفت: مؤسسه‌‌ خیریه‌ آراسته 25 سال پیش تأسیس شد و از سال 1388 به ثبت رسمی رسیده است.
وی، ادامه داد: دانشجویان و فارغ التحصیلان بسیاری در این مؤسسه حضور داشتند و به جامعه ورود یافته‌اند که در روند بهبود جامعه و خانواده موثر بوده و هستند.
آراسته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 260 دانشجو در این مؤسسه حضور دارند که از حمایت‌های کامل ما برخوردار هستند. بانک سامان یکی از یاران همراه ما است که کمک‌های مالی بسیاری به دانشجویان ما کرده است که لازم است از این بانک بسیار تشکر کنیم؛ چراکه با کمک‌های مالی بانک سامان و حمایت‌های مؤسسه‌ خیریه آراسته این دانشجویان رشد کرده‌اند و فارغ التحصیل شده‌اند.
بنیانگذار مؤسسه‌ خیریه‌ آراسته، افزود: در جشن فارغ التحصیلی این عزیزان، به یاد بانک سامان هستیم و از این بانک تشکر و قدردانی ویژه داریم و امیدواریم بانک سامان همیشه موفق بوده و کمک‌های شان را از ما دریغ نکنند.
آراسته در پایان تاکید کرد: به امید آنکه از کمک‌های بانک سامان همیشه بهره‌مند باشیم.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: