کد خبر: ۷۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
لاریجانی: وزارت اطلاعات پیگیری کند
نماینده مردم میاندوآب در جلسه علنی امروز مجلس توضیحاتی درباره ارسال پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس ارائه کرد.
ماجرای ارسال یک پیامک عجیب به نمایندگان مجلس
نماینده مردم میاندوآب در جلسه علنی امروز مجلس توضیحاتی درباره ارسال پیامک توهین‌آمیز به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب در نوبت صبح جلسه علنی امروز (دوشنبه 6 اسفند ماه) طی اخطاری با استناد به اصل 23 قانون اساسی اظهار کرد: پیامکی برای همه نمایندگان ارسال شده که به همین دلیل متن آن را می‌خوانم.

وی افزود: در متن این پیامک آمده که چه اردوگاه اشرف منافقان در عراق و چه مجلس شورای منافقین در تهران هیچ فرقی با هم ندارند و فقط به فکر خودتان و آشوب و فتنه‌اید.

محبی‌نیا بیان کرد: اینستکس به دنبال ترور، تقطعه و خشونت بوده و کسی که این پیامک را ارسال کرده با TNT می‌آید و عمل کور و منافقانه‌ای انجام می‌دهد لذا به وزارت اطلاعات دستور دهید این شماره را پیگیری و برخورد کند چون عدم کنترل این افراد باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شود.

نماینده میاندوآب ادامه داد: شماره‌ای که به نمایندگان این پیامک را ارسال کرده ۰۹۲۲۹۷۳۱۴۴۹ است لذا با توجه به اینکه این شماره و منشأ این پیام مشخص است به وزارت اطلاعات دستور دهید این فرد را پیدا کرده و با وی برخورد جدی انجام دهد، مرگ بر افرادی که پشت این تفکر، بیانات و تهدیدها هستند چرا که این باعث پرورش نیروهایی می‌شود که به جز بی ادبی و بی احترامی به قانون چیزی ندارند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده میاندوآب گفت: وزارت اطلاعات باید این موضوع را پیگری کند، چرا که این رفتار ناصحیح در کشور مشکل ایجاد کرده است، البته فردی حرف نادرستی زده و افرادی که اخلاق کثیف سیاسی دارند به هرحال وجاهتی دارند که این موضوعات را مورد اعتنا قرار دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار