کد خبر: ۷۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
مدیرکل سهام عدالت سازمان خصوصی سازی:
مدیرکل سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: دولت، مجلس، وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی همه و همه عزم خود را جزم تا سهام عدالت معاملاتی شود.
در صورت آزادسازی و در قالب صندوق سرمایه گذاری، سهام عدالت معاملاتی می شودبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، اسماعیل مختاری دولت آبادی در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: برای انجام چنین کاربزرگی نیازمند تعیین یکسری چارچوب ها و سازو کارهای مشخص است.
وی همچنین اظهارداشت: واقع مطلب اینکه ۱۰۰هزار میلیارد تومان ارزش روز سهام عدالت است به یقین تاثیر عمده ای در بازار سرمایه، بورس و دریک کلام اقتصاد مملکت خواهد داشت بنابراین این اقدام باید بصورت کارشناسی شده صورت بگیرد تا بتواند فرصتی برای اقتصاد کشور باشد.
مدیرکل سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: بطور قطع و یقین تمامی تلاش ها بر این است که معاملاتی شدن سهام عدالت در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله انجام شود.
وی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از مخاطبان برنامه روز از نو مبنی بر اینکه چرا سود سهام عدالت روستایی به همه پرداخت نشده است، افزود: تمامی روستائیان و عشایری که تا یک ماه و نیم پیش شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت و مورد تائید و راستی آزمایی قرار گرفته به یقین سود سهام عدالت به حساب آنان واریز شده است.
مختاری دولت آبادی تصریح کرد: هر روستایی و عشایری که سهامدار عدالت و شماره شبای بانکی خود را تا یک ماه و نیم پیش به سامانه سهام عدالت اعلام کرده بدون شک باید سود سهام خود را دریافت کرده باشد مگر اینکه کسی در روستا بوده ولی سهامدار نباشد یا اینکه یک ماه و نیم تا دو ماه اخیر شماره شبای بانکی خود را اعلام کرده باشد.
وی یادآورشد: سود سهام مشمولان سایر گروه ها مدنظر نیز تا پایان سال یا پس از اتمام این مرحله پرداخت خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: