کد خبر: ۷۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: يكي از موضوعاتي كه براي شركت های خودروساز مهم است تامین به موقع و با قيمت مناسب قطعات می باشد تا بتوانند با افزایش تولید روند عرضه بیشتر و کاهش قیمت را دنبال کنند و خوشبختانه این مهم در حال انجام است.
با رشد 90 درصدی سایپا از التهابات بازار خودرو کاسته شده استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپانیوز، حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: خودرو در کشورمان يكي از مطالبات جدي مردم است و عرضه مناسب آن از سوی خودروسازان می تواند پاسخگوی این خواست مردم باشد و در این خصوص قیمت و کیفیت مناسب عامل اصلی کسب رضایت آنان است.
وی افزود: به دلیل کاهش تولید و افزایش قیمت خودرو، نگرانی برای مردم ایجاد شده که خوشبختانه با توجه به افزایش روند تولید در خودروسازان در این چند هفته و انجام فروش فوری محصولات از سوی دو خودروساز بزرگ کشور شاهد توقف رشد صعودی قیمت خودرو و نزولی شدن آن هستیم و با ادامه روند تولید و عرضه مداوم خودرو به بازار، قطعا حباب قیمتی ایجاد شده از بین خواهد رفت.
بهرام نیا تصریح کرد: در شرکت سایپا تولید با رشد مناسبی همراه شده و اين افزايش بیش از 90 درصدی از ابتدای بهمن ماه تاکنون باعث شده ميزان التهابات جامعه كاسته و اعتماد مردم نسبت به این خودروساز بيشتر شود.
وی با اشاره به همکاری مناسب قطعه سازان با خودروسازان در هفته های اخیر گفت: يكي از موضوعاتي كه براي شركت های خودروساز مهم است تامین به موقع و با قيمت مناسب قطعات در زنجیره تامین خودروسازان است تا بتوانند با افزایش تولید روند عرضه بیشتر و کاهش قیمت را در بازار دنبال کنند و خوشبختانه با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در گروه سایپا حضور و حمایت قطعه سازان از این گروه خودروساز نسبت به گذشته بیشتر شده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: علاوه بر این با حمایت انجام شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و تزریق وام و پرداخت سرمایه در گردش به خودروسازان، در قالب پرداخت به قطعه سازان، رشد تولید خودرو افزایش یافته است.  
وی افزود: در چند هفته اخیر با رشد تولید و عرضه بیشتر خودرو به بازار، شكايات مردمی هم کاهش یافته و اعتماد سازي ايجاد شده است البته كاهش هزينه هاي سربار توليد باعث کاهش قیمت محصول تمام شده خواهد شد و خودروسازان بايد در این مسیر حرکت كنند.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدير توانمند كسي است كه بتواند از تمام سازكارهاي مناسب براي افزایش تولید و عرضه خودرو كه باعث افزایش كيفيت و کاهش قيمت محصول است به درستي بهره برداري كند و قطعا در این مسیر استفاده از نيروهاي متخصص و مواد اوليه با كيفيت می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و خوشبختانه مدیرعامل گروه سایپا در این خصوص توانسته به خوبی مسیر را هدایت کند و در اشتغال زايي و توليد با بهره گیری از توان داخلي در راستاي اقتصاد مقاومتي حرکت کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: