کد خبر: ۷۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت سه میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه در این بانک خبر داد.
پرداخت سه میلیون فقره تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالتمحمدحسین حسین زاده در نشست اعضای دوره DBA بازار سرمایه اسلامی گفت: این تعداد تسهیلات با میانگین 11میلیون تومان از سال 92 تاکنون پرداخت شده است.
به گفته وی 5/1 درصد از این تعداد تسهیلات، مطالبات غیرجاری است.
حسین زاده با تشریح ابعاد هویتی بانک(خرد، قرض الحسنه و اجتماعی) اظهارداشت: بانک قرض الحسنه رسالت تنها بانک خرد و خصوصی کشور است و با نزدیک به شش میلیون سپرده گذار، رویکرد شرعی، آسان وارزان را در پیش گرفته است.
حسین زاده با اشاره به اجرای مدل بانکداری اجتماعی در این بانک گفت: توسعه فرهنگ قرض الحسنه ، کارآفرینی اجتماعی و توسعه دسترسی عامه مردم به خدمات بانکی سه عامل مهم در عملیاتی کردن بانکداری اجتماعی و ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه بانکداری اجتماعی بر سه پایه همیاری اجتماعی، اعتماد اجتماعی و بانکداری نوین قابل اجراست، افزود: تاکنون 76درصد از منابع بانک قرض الحسنه رسالت در بانکداری اجتماعی متمرکز شده است.
وی همچنین تعداد کانون های بالای 15نفر در بانکداری اجتماعی را هشت هزار و 340 کانون برشمرد و اظهارداشت: حدود دو میلیون و 800 هزار نفر عضو این کانون ها هستند.
حسین زاده غیرحضوری، آسان و ارزان بودن خدمات را مهمترین حُسن این مدل بانکداری برشمرد و گفت: افق بانک قرض الحسنه رسالت در سال 1400، بانکداری بدون شعبه است و با توسعه بانکداری اجتماعی و کانون های همیاری اجتماعی به این مهم دست خواهیم یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: