کد خبر: ۷۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
افزایش 80 هزار تومانی نرخ سکه بهار آزادی
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: تحت تاثیر جریانات سیاسی و افزایش نرخ ارز در نخستین ساعات کاری بازارها، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز تا ۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالا رفت.
بازار سکه و طلا دوباره ملتهب شد

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: تحت تاثیر جریانات سیاسی و افزایش نرخ ارز در نخستین ساعات کاری بازارها، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز تا ۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالا رفت. 

محمد کشتی آرای با بیان این مطلب اظهار کرد: برخلاف روز گذشته و تا دیروز عصر که قیمت سکه روند کاهش داشت و به ۴میلیون و ۶۲۰هزار تومان رسیده بود و همچنین قیمت دلار نیز تا ۱۳هزار و ۶۰۰تومان و ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت اما از صبح امروز و با توجه به جریانات سیاسی کشور، باردیگر نرخ ارز بالا رفت و بر بازار سکه وطلا تاثیر گذاشت. 

وی افزود: تاثیر جریانات سیاسی و همچنین افزایش نرخ ارز به گونه ای بود که تا ظهر امروز بازار سکه و طلا بسیار ملتهب بود به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی تا ۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز افزایش یافت. این وضعیت سبب شده بود تا قیمت ها در بازار نوسان نداشته باشد. 

این فعال بازار طلا و جواهر عنوان کرد: خوشختانه از ظهر امروز التهاب بازار متوقف شد و م یتوان گفت نرخ ها روند کاهش به خود گرفته است به طوری که اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۵۵۰هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴میلیون و ۶۲۰هزار تومان، هر نیم سکه ۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و سکه های گرمی ۸۴۵هزار تومان داد و ستد می شود. 

به گفته کشتی آرای، حباب سکه با توجه به نرخ های فعلی برابر با ۵۰۰ هزار تومان است. 

وی بیان کرد: با توجه به نرخ های روز گذشته قیمت سکه ۸۰هزار تومان افزایش داشته است.

وی توضیح داد: هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت امروز تا یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان بالا رفت و خوشبختانه اکنون کاهش یافته و با نرخ یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می شود. 

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز در بازار با قیمت ۴۲۷هزار و ۳۰۰ تومان معامله می شود. 

وی تاکید کرد: امروز در بازارهای جهانی هر اونس طلا با ۷دلار کاهش با ۱۳۲۵دلار رسید. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار