کد خبر: ۷۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
در دیدار رییس صندوق نوآوری و شکوفايي با مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران بر تهيه بسته خدماتي جديد متناسب با شرکت هاي دانش بنيان فعال در مناطق محروم تاکيد شد.
تعریف بسته خدماتی جدید بانکی براي شرکت هاي دانش بنيان مناطق محرومبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایي، دکتر علي وحدت رييس هيات عامل صندوق نوآوري و شکوفايي در نشستي مشترك با مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانك قرض الحسنه مهر ايران كه در محل مجتمع شكوفايي شركت هاي دانش بنيان برگزار شد، بر افزايش ظرفيت همكاري دوطرفه با هدف حمايت بيشتر از شركت‌هاي دانش‌بنيان تاكيد كرد.
دکتروحدت با بیان تمایل صندوق به استفاده اهرمی از منابع بانک و خروج از تصدی گري تصريح کرد: انتظار مي‌رود يانک قرض الحسنه مهر ايران بخش قابل ملاحظه اي از خدمات قرض الحسنه صندوق به شركت هاي دانش بنيان را تحت پوشش خود قرار دهد.
وی در ادامه افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی دنبال بستري است تا هر شرکت نوپا در سراسر کشور حداقل يک بار از خدمات قرض الحسنه بانكي صندوق استفاده كند.
همچنین در این دیدار اکبری مدير عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران ضمن اشاره به تنوع گستره خدمات بانکي گفت: در تلاشيم که علاوه بر حوزه هاي درمان، معيشت و ازدواج، ورود جدي به حوزه هاي فناورانه و دانش بنيان داشته باشيم تا در فرآيند اعطاي تسهيلات حداكثر تسهيل و تسامح در اخذ تضامين از شركت هاي دانش بنيان به عمل آيد

نام:
ایمیل:
* نظر: