کد خبر: ۷۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مدیریت اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو با دارا بودن ۴۵ شعبه پرداخت خسارت ثابت و ۲۷۰ کارشناس و ارزیاب خسارت سیاردر سراسر کشور تمامی روزهای هفته و تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی به زیان دیدگان بیمه های اتومبیل است.
پرداخت خسارت‌های مالی بیمه اتومبیل تجارت‌نو درکوتاهترین زمانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی؛ مدیربیمه‌های اتومبیل با اعلام اینکه خدمات دهی به متقاضیان در روزهای کاری از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب و ایام تعطیل تا ۴ بعداز ظهر انجام می شود، افزود: درپایتخت۱۰ باجه ثابت و۱۴ گشت خسارت سیاردرصورت لزوم پاسخگوی همشهری های تهرانی هستند.
عباس آقا براری پاسخگویی سریع را ازدیگر قابلیت خدمت رسانی واحد اتومبیل برشمرده و اظهارداشت: از اهداف بخش های مختلف بیمه تجارت‌نو پاسخگویی به مراجعان در کوتاهترین زمان ممکن است. از این رو برای بیمه گذاران و زیان دیدگان بیمه های اتومبیل این شرکت در  سراسرکشور امکانی فراهم شده تا در زمان بروزحادثه با شماره متمرکز"۰۲۱۸۴۳۲۵"تماس برقرارکنند، پس از دریافت اطلاعات سانحه توسط اپراتورها کد رهگیری و شماره تماس نزدیکترین ارزیاب خسارت جهت هماهنگی های بعدی به زیان دیده ارسال می شود.
وی درتوضیح نحوه دریافت خسارت به عنوان مرحله مهم ارزیابی گفت: بعد از این مراحل ارزیابان خسارت با مراجعه به محل، پس از بررسی مدارک درصورت تایید اصالت حادثه نسبت به ارزیابی زیان وارده اقدام کرده و جزییات رویداد شامل اطلاعات خودرو، تصاویر، نقاط آسیب دیده، شماره حساب زیان دیده، گواهی نامه و سایر مستندات مورد نیاز را در لحظه از طریق اپلیکیشن به ستاد مرکزی ارسال می کنندکه دراین مرحله با تایید نهایی توسط کارشناسان این مدیریت مبلغ خسارت درکمترین زمان ممکن به حساب زیان دیده واریز می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: