کد خبر: ۷۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
مدیر عامل تدبیرگران فردا تصریح کرد:
نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه گزینه خوبی در معرفی دستاوردهاست، زیرا کل نهادهای مالی بازار سرمایه در آن شرکت  دارند.
محسن رحمتی، مدیر عامل تدبیرگران فردا با اشاره به اینکه نمایشگاه مکانی است که ارائه آخرین دستاوردها و اطلاعات صنایع وابسته به بازار سرمایه در آن امکان پذیر می شود، گفت: شرکت ها در نمایشگاه به معرفی خدمات خود پرداخته و از محصولات جدید رونمایی می کنند. همچنین تعامل رودررو با مشتریان، فرصتی است که فقط در نمایشگاه فراهم می شود. 

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، رحمتی در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خاطر نشان ساخت: نمایشگاه فرصتی است که می توان در زمان کوتاه تمامی ایده ها و دستاوردهای محقق شده در بازار سرمایه را در کنار هم مشاهده کرد؛ به گونه ای که شرکت ها هر ساله در نمایشگاه ایده های خوبی برای سال بعد به دست می آورند.

مدیر عامل تدبیرگران فردا اظهار داشت: قطعا برگزاری نمایشگاه در فرهنگ سازی و جلب توجه مردم به سمت بازار سرمایه اثرگذار است. اما عمده اهمیت نمایشگاه فرصت مغتنم  برای تمامی صنایع وابسته به بازار سرمایه است که می توانند کنار هم جمع شوند و از آخرین دستاوردها و محصولات خود رونمایی کنند و در معرض عموم بگذارند.

وی تصریح کرد: اهمیت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به اندازه ای است که عمدتا هدف تمامی نهادهای مالی، تامین سرمایه ها و کارگزاریها این است که آخرین محصولات و خدمات خود را برای رونمایی در نمایشگاه آماده و ارائه کنند. همچنین معمولا بخشی از توافقنامه های این شرکتها با شرکای تجاری خود همواره در نمایشگاه به جمع بندی می رسد. 

محسن رحمتی با بیان اینکه توسعه فرهنگ سهامدارى و سرمایه گذارى نتیجه برگزاری مداوم نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است، افزود: اگر با تدابیری  استفاده از فضای مجازی بیشتر شود حتما بسیاری از فعالان بازار سرمایه که خارج از تهران هستند راحت‌تر می توانند، از تعاملات فضای نمایشگاه با خبر شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: