کد خبر: ۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
بانک دی موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش (ISO 10015:1999) از نهاد گواهی دهنده مورد تأیید سازمان بین المللی استاندارد شد.
موفقیت بانک دی در دریافت گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزشبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، به منظور ارتقای اثربخشی فرآیند آموزش کارکنان، معاونت سرمایه انسانی بانک دی اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر استاندارد ISO 10015:1999 کرده است که در همین راستا شرکت بین المللی BRS ضمن انجام ممیزی و تائید انطباق فعالیت ها ، گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش  ISO 10015:1999 را به بانک دی اعطا کرد.
 این ممیزی که با هدف تائید پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی حوزه آموزش کارکنان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و بازنگری چهارده دستورالعمل در حوزه آموزش کارکنان، تدوین شایستگی های مشاغل بر اساس ساختار جدید بانک و پیاده سازی تمامی فرآیندها در سیستم جامع منابع انسانی را مورد ارزیابی قرار دارد و اداره آموزش معاونت سرمایه انسانی بانک دی با احراز شرایط لازم، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش  (ISO 10015:1999) شد.
بر اساس این گزارش، جهت‌گیری استراتژیک فعالیت‌های آموزش بانک دی، برنامه محور بودن و رویکرد فرآیندی در آموزش و توسعه، نوآوری و بهبود مستمر در فعالیت های حوزه آموزش کارکنان از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای دریافت گواهینامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش بوده است.
گفتنی است هدف استاندارد ISO 10015:1999، تهیه راهنما برای سازمان‌ها به منظور تعیین نیازهای آموزشی کارکنان، طراحی و برنامه‌ریزی آموزش، اجرای آموزش و ارزیابی اثربخشی نتایج آموزش است تا از این طریق به بهبود و تغییر الگوهای رفتاری و مهارتی کارکنان کمک کند. همچنین استقرار فرآیند آموزش بر اساس این استاندارد، می تواند مؤثرترین راه برای یکپارچگی و اثربخشی فرآیند آموزش در سازمان باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: