کد خبر: ۷۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
چه خودروهایی کاهش قیمت را تجربه کردند!؟
قیمت خودروهای داخلی که در هفته های گذشته روند افزایشی را به خود دیده بود در روزهای اخیر با کاهش هیجانات کاذب روند نزولی به خود گرفته است.
قیمت خودروهای داخلی در بازار کمی آرام گرفت
قیمت خودروهای داخلی که در هفته های گذشته روند افزایشی را به خود دیده بود در روزهای اخیر  با کاهش هیجانات کاذب روند نزولی به خود گرفته است.
قیمت خودروهای داخلی در ماه جاری روند صعودی و بی ربطی را تجربه کرده بود. افزایش قیمت‌ها  واکنش‌های متفاوتی را درحوزه اقتصادی در پی داشت و باعث شد تا با تکلیف وزارت صنعت  2 خودروساز بزرگ ایران‌خودرو و سایپا به منظور کنترل قیمت اقدام به فروش فوری محصولات کنند که کارشناسان بازار خودرو این اقدام را یکی از دلایل کاهش قیمت‌ها می داند.
سعید موتمنی رئیس اتحادیه خودروی تهران در گفت و گو با عصر ایران با اشاره  ورود خودرو در هفته  گذشته به بازار یکی از دلایل کاهش قیمت را همین نکته ذکر کرده و می‌گوید:  یکی از دلایل افزایش قیمت، عدم ورود خودرو به بازار توسط خودروسازان بود که خوشبختانه در هفته اخیر 2 خودروساز اصلی کشور اقدام به عرضه خودرو به بازار کردند، همین نکته توانست قیمت ها را کمی متعادل‌تر کند هر چند که هنوز تا رسیدن به قیمت‌های ماه گذشته کمی فاصله وجود دارد.
وی با اشاره با قیمت‌های اعلام شده از سوی خودروسازان در فروش‌های فوری گفت: اگر قیمت‌های اعلامی فروش فوری که مطابق با فرمول 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار است ارقام مناسب‌تری اعلام شود قطعا با کاهش بیشتر قیمت مواجه خواهیم شد.
به گفته رئیس اتحادیه خودروی تهران هم اکنون قیمت خودروهای خانواده پژو شامل 206 ، 405  و پارس و همچنین خانواده سمند، بیشترین میزان کاهش را نسبت به دیگر خودرها در روزهای اخیر داشته است.
 اعلام کاهش قیمت خودروهای داخلی خبر خوبی است اما کسانی که به دنبال خرید خودرو هستند هنوز از قیمت‌های اعلام شده رضایت ندارند. جا دارد تا مسئولان وزرات صمت در راستای کاهش بیشتر  قیمت‌ها قدم‌های بزرگتری را بردارند.
در ادامه قیمت  تعدادی از خودروهای داخلی در بازار بر اساس اعلام اتحادیه خودروی تهران را مشاهده می کنید:
قیمت خودروهای داخلی در بازار کمی آرام گرفت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار