کد خبر: ۷۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
سامسونگ در حال ساخت دو گوشی تاشوی دیگر برای بازار است. در همین حال این کمپانی وعده داده است تا چروک و شکاف روی گلکسی فولد را حل کند.
۲ گوشی جدید تاشوی سامسونگ در راه است
سامسونگ در حال ساخت دو گوشی تاشوی دیگر برای بازار است. در همین حال این کمپانی وعده داده است تا چروک و شکاف روی گلکسی فولد را حل کند.
گلکسی فولد اولین گوشی تاشوی تجاری سامسونگ محسوب می‌شود اما این کمپانی در حال طراحی دو گوشی جدید تاشوی دیگر است.
بلومبرگ گزارش داد یکی از گوشی‌ها شبیه موتورولا ریزر تعریف‌شده و اسکرین از داخل تا می‌شود. گوشی دوم نیز مانند میت ایکس هوآوی طراحی‌شده است.
گوشی اول اواخر امسال یا اوایل سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد که دومین اسکرین در بیرون از گوشی قرار می‌گیرد.
اما گوشی دوم شبیه میت ایکس طراحی‌شده و به دلیل نداشتن اسکرین دوم، به‌مراتب ظریف‌تر از گلکسی فولد خواهد بود.
از سوی دیگر ۲۶ آوریل روز عرضه گلکسی فولد است اما به دلیل وجود شکاف و چروک روی گوشی ۲ هزار دلاری، کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته است تا قبل از عرضه، این مشکل را به‌صورت سخت‌افزاری برطرف کند. در مغز و وسط این گوشی به‌جای پنل اولد، از فیلم مخصوص که قابلیت تاشدن تا ۱۰ هزار بار را دارد، استفاده‌شده است.
سامسونگ می‌خواهد شکاف و چروک به وجود آمده را حل کند و حتی پیشنهاد تعویض نمایشگر را نیز مطرح کرده است.
. گلکسی فولد گوشی خم‌شونده‌ای با دو صفحه‌نمایش است که پنل داخلی 7.3 اینچی آن، ساخته‌شده با تکنولوژی Dynamic AMOLED، امکان تبدیل تبلت به گوشی و بالعکس را فراهم می‌سازد. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن QXGA+ با نسبت تصویر 4.2:3 است و در هنگام خم شدن، گوشی هوشمندی با نمایشگر خارجی 4.6 اینچی، وضوح اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 21:9 را در اختیار کاربر قرار خواهد داد که با فناوری Super AMOLED ساخته شده است.
سامسونگ برای ساخت پنل نمایشگر انعطاف‌پذیر گلکسی فولد از لایه پلیمری جدیدی استفاده کرده که حدود 50 درصد باریک‌تر از نمایشگرهای معمول است و در عین انعطاف‌پذیری، دوام زیادی دارد.
گلکسی فولد جمعا مجهز به 6 دوربین است که با توجه به طراحی ویژه این محصول، چیدمان آنها با ساختار معمول، متفاوت است. در پشت این محصول، سه دوربین دیده می‌شود که به طور عمودی در راستای یکدیگر قرار گرفته‌اند و در هر دو وضعیت گوشی و تبلت می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.
سامسونگ نخستین اسمارت‌فون خم‌شونده خود را در چهار رنگ مشکی (Cosmo Black)، نقره‌ای (Space Silver)، سبز (Martian Green) و آّبی (Astro Blue) روانه بازار خواهد کرد.
گلکسی فولد در دو نسخه LTE و 5G تولید خواهد شد و در روز 26 آوریل (6 اردیبهشت 1398) با قیمت 1,980 دلار به همراه یک جفت earbud رایگان در اختیار علاقمندان در ایالات متحده آمریکا قرار می‌گیرد. سامسونگ قصد دارد این گوشی را در سومین روز ماه می (13 اردیبهشت 1398) با قیمت پایه 2,000 یورو در دسترس کاربران اروپایی نیز قرار دهد.
به‌هرحال این کمپانی قصد دارد تا گوشی خوبی راهی بازار کند تا در آینده بتواند بازار گوشی‌های تاشو را از دست ندهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار