کد خبر: ۷۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
زدا در هفتمین جلسه هم اندیشی با کارکنان سازمان تامین اجتماعی:
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: جایگاه کشورمان در اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی(ایسا) تثبیت شده است . در جلسه هفته گذشته با رئیس جمهور نیز به این موضوع اشاره کردم که تامین اجتماعی ظرفیت بزرگی در نظام و دولت است . دانش و تجربه بالای این سازمان موجب شده است که این سازمان عضو هیات رئیسه ایسا باشد.
سازمان تامین اجتماعی ظرفیت بزرگی برای کشور استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در جلسه هم اندیشی با مدیران و کارکنان حوزه ادارات کل مستقل ستادی این سازمان اظهار داشت: این جلسات به منظور تعامل و گفتگو با کارکنان سازمان تشکیل می شود. فضای گفتگو فرصت مناسبی برای کارکنان ایجاد کرده است که نظرات و دیدگاههای خود را بیان کنند .
زدا با اشاره به اهمیت پاسخگویی و تقویت این موضوع در سازمان ها گفت: برای انجام فعالیت های خواسته شده زمان مشخصی تعیین می شود و کمیته هایی نیز تحقق فعالیت ها را پیگیری می کنند.
وی با بیان اینکه بخش های نظارتی مانند بازرسی، حراست و هیات های تخلفات اداری از حوزه های مهم سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: این بخش ها در سازمان تامین اجتماعی نقش موثری دارند و از کارکنان دقیق و متعهد برخوردار هستند که رویکرد فعالیت های آنها پیشگیری از بروز تخلفات است.
زدا افزود: در صورت بروز تخلف نیز باید به سراغ علل و عوامل آن برویم و ریشه یابی کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید در سازمان تامین اجتماعی معاونت منابع انسانی ایجاد شود، گفت: برای جذب، بکارگیری، حفظ، ارتقا و خروج نیروها برنامه داشته باشیم.
زدا با بیان اینکه امروز دنیای ارتباطات است، اظهار داشت: باید از تجربیات جهانی کشورها در زمینه تامین اجتماعی استفاده کنیم و دوره های آموزشی در این زمینه با همکاری واحدهای بین المللی ویژه کارکنان برگزار کنیم.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان دارای مسائل متعددی است، تاکید کرد: این سازمان از نیروهای متخصص و با پشتوانه علمی و حرفه ای خوبی برخودار است که با همدلی و همکاری تمامی واحدها می توانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم.
عبدالخالق حبیبی مسئول امور ایثارگران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: 13 هزار نفر از کارکنان این سازمان از ایثارگران و خانواده آنها و بالغ بر 20 هزار نفر از کارکنان تامین اجتماعی عضو بسیج هستند.
داریوش کریمی دبیر هیات نظارت نیز در این جلسه با بیان اینکه برقراری ارتباط صمیمانه میان کارکنان و مدیران قابل تحسین است، گفت: تعامل و هم افزایی در این سازمان باید بهبود یابد.
در ادامه این جلسه کارکنان حوزه ادارات کل مستقل ستادی سازمان تامین اجتماعی به ارائه نظرات خود پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: