کد خبر: ۷۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
بانک‌پاسارگاد امسال نیز، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، با اختصاص هزینه‌ی تهیه‌ی هدایای نوروزی و چاپ سالنامه، به مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه باردیگر همراه هم‌وطنانمان در این منطقه است.
اختصاص بودجه هدایای نوروزی و سالنامه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه توسط بانک‌پاسارگادبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، با توجه به اهمیت بازسازی مناطق زلزله‌زده و کمک به مناطق محروم و آسیب‌دیده‌ی کشور، بانک‌پاسارگاد همچون سال گذشته هزینه چاپ سالنامه و تهیه اقلام و هدایای تبلیغاتی را به این امر اختصاص می‌دهد. پیش از این نیز بانک و گروه مالی پاسارگاد با بهره‌مندی از امکانات خود و همچنین کمک‌های مردمی اقدامات مثبتی در مناطق آسیب‌دیده انجام داده‌اند.
استقرار و تجهیز مرکز درمانی صحرایی مجهز به20 تخت بستری و ارائه خدمات 24 ساعته شامل ویزیت، آزمایشگاه، سونوگرافی و توزیع دارو به صورت رایگان در منطقه ازگله کرمانشاه، تهیه و توزیعتعداد 10 هزار تخته پتو در مناطق مختلف زلزله‌زده، خرید 600 چادر اسکان موقت و توزیع آن در سطح روستاهای زلزله‌زده، تهیه و تحویل 22 چادر امدادی در ابعاد بزرگ، تهیه و تحویل 64 چادر اسکان، اعزام 6 تیم‌ روانشناسی خبره به منظور ارائه خدمات مشاوره به بازماندگان، به‌ویژه کودکان مناطق زلزله‌زده، ارائه خدمات ویزیت سیار به همراه توزیع دارو و اقلام بهداشتی، ارسال میزان قابل‌توجهی نایلون به منظور پوشاندن و حفاظت از چادرها در برابر بارش برف و باران، خرید و استقرار 4 عدد کانکس سرویس بهداشتی سیار، اهدای 2 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ... بخشی از این اقدامات هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: