کد خبر: ۷۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
گروه مالی سامان و «تپ‌سی» با امضای تفاهم‌نامه‌ای، همکاری مشترک خود را آغاز کردند.
آغاز همکاری مشترک گروه مالی سامان با تپ‌سیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت‌ پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، این شرکت به همراه «شرکت توسعه سرمایه‌گذاری سامان» با سرمایه‌گذاری در «تپ‌سی»، بخشی از سهام این شرکت را خریداری کرده‌اند.بدین ترتیب دور تازه‌ای از همکاری‌ها بین این دو مجموعه آغاز خواهد شد که تاثیر چشمگیری بر توسعه فعالیت‌های هر دو طرف در فضای کسب و کار کشور خواهد داشت. همچنین دو مجموعه با هم‌افزایی فعالیت‌های مشترک و استفاده از خدمات متنوع یکدیگر، هوشمندی، راحتی و تجربه کاربری مناسب‌تری را برای مشتریان و ذینفعان خود فراهم خواهند کرد.
این گزارش می‌افزاید پرداخت الکترونیک سامان با هدف فراهم کردن یک اکوسیستم جامع پرداخت، حمایت و سرمایه‌گذاری در شرکت ها و کسب و کارهای نوین کشور را در دستور کار خود قرار داده است که خرید بخشی از سهام تپ‌سی، تازه‌ترین اقدام این شرکت در این زمینه است.
گفتنی‌ست تپ‌سی، از جمله موفق ترین شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی در کشور با سهام صد در صد داخلی است که با تمرکز در این حوزه، امکانات متنوع و متمایزی را به کاربران این بخش ارائه کرده و رشد چشم گیری در سال‌های اخیر داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: